- Ontvangen bedankjes 0
Foutmelding adminstration (kom niet meer in de admin)
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
12 aug 2017 14:21 #14222
door
Foutmelding adminstration (kom niet meer in de admin) werd gestart door
Goedemiddag...
Ik hoop dat iemand mij kan helpen. Ik ben geen enorme ervaren gebruiker dus hoop dat jullie mij een klein beetje in jip en janneke taal kunnen ondersteunen.
In eerste instantie kreeg ik
iedere keer als ik een nieuw menu-item wilde toevoegen een wit scherm. Na wat gelezen te hebben op internet ben ik wat gaan klooien in de index.php van zowel de root als de administrator. Helaas zonder effect. Ik kreeg de foutmelding:
Fout
JERROR_ALERTNOTEMPLATE
U mag dit hulpmiddel niet bekijken.
Ik heb de originele index.php weer teruggeplaatst via ftp en helaas krijg ik deze melding nu dus nog steeds met als gevolg dat ik niet meer in mijn admin kom en nu dus helemaal niet meer kan.
Ik kan over deze foutmelding niks terug vinden op internet dus hoop dat iemand hier mij kan helpen dit te herstellen.
Het gaat om de site www.beautyformen.nl/administrator/
Alvast vriendelijk bedankt voor de genomen moeite
Mvg Claudia
Ik hoop dat iemand mij kan helpen. Ik ben geen enorme ervaren gebruiker dus hoop dat jullie mij een klein beetje in jip en janneke taal kunnen ondersteunen.
In eerste instantie kreeg ik
iedere keer als ik een nieuw menu-item wilde toevoegen een wit scherm. Na wat gelezen te hebben op internet ben ik wat gaan klooien in de index.php van zowel de root als de administrator. Helaas zonder effect. Ik kreeg de foutmelding:
Fout
JERROR_ALERTNOTEMPLATE
U mag dit hulpmiddel niet bekijken.
Ik heb de originele index.php weer teruggeplaatst via ftp en helaas krijg ik deze melding nu dus nog steeds met als gevolg dat ik niet meer in mijn admin kom en nu dus helemaal niet meer kan.
Ik kan over deze foutmelding niks terug vinden op internet dus hoop dat iemand hier mij kan helpen dit te herstellen.
Het gaat om de site www.beautyformen.nl/administrator/
Alvast vriendelijk bedankt voor de genomen moeite
Mvg Claudia
Discussie gesloten.
12 aug 2017 14:46 #14225
door Rondeb
Beantwoord door Rondeb in topic Foutmelding adminstration (kom niet meer in de admin)
Hallo,
login je database en navigeer naar prefix_template_styles
Kijk wel backend template geselecteerd is.
In mijn site gebruik isis zie afbeelding.
De rechter 1 zegt dat ik dus isis gebruik.
Hoe ziet het erbij jou uit welke template gebruik jij?
Groeten Ron
login je database en navigeer naar prefix_template_styles
Kijk wel backend template geselecteerd is.
In mijn site gebruik isis zie afbeelding.
De rechter 1 zegt dat ik dus isis gebruik.
Hoe ziet het erbij jou uit welke template gebruik jij?
Groeten Ron
Discussie gesloten.
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
12 aug 2017 14:53 #14226
door
Beantwoord door in topic Foutmelding adminstration (kom niet meer in de admin)
Beste Ron,
Bedankt voor uw snelle reactie.
Ik heb er een screenshot van gemaakt dit is het bij mij
Gr Claudia
Bedankt voor uw snelle reactie.
Ik heb er een screenshot van gemaakt dit is het bij mij
Gr Claudia
Discussie gesloten.
12 aug 2017 15:10 #14227
door Rondeb
Beantwoord door Rondeb in topic Foutmelding adminstration (kom niet meer in de admin)
Hallo,
ik zie allemaal oudere templates welke Joomla versie gebruik je?
Groeten Ron
ik zie allemaal oudere templates welke Joomla versie gebruik je?
Groeten Ron
Discussie gesloten.
12 aug 2017 15:24 #14228
door Rondeb
Beantwoord door Rondeb in topic Foutmelding adminstration (kom niet meer in de admin)
Zo te zien is het joomla 1.6 dus zeer verouderd een upgrade is wel echt nodig!
Je backend werkte wel begrijp ik heb je bepaalde handelingen gedaan zoals een update van joomla?
Ik ga een hapje eten ben er later op de avond weer.
Groeten Ron
Je backend werkte wel begrijp ik heb je bepaalde handelingen gedaan zoals een update van joomla?
Ik ga een hapje eten ben er later op de avond weer.
Groeten Ron
Discussie gesloten.
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
12 aug 2017 15:59 #14229
door
Beantwoord door in topic Foutmelding adminstration (kom niet meer in de admin)
Ik heb geen update gedaan. Dat is inderdaad wel nodig maar omdat ik er nu niet meer in kom kan ik niets meer. Ik ben ook bang dat ik de hele website kwijtraak. Zoals ik al zei ik ben niet zo heel erg ervaren en doe dit voor iemand die er helemaal geen verstand van heeft.
Zit met mijn handen in het haar. Nogmaals bedankt voor de hulp
Eet smakelijk! Gr Claudia
Zit met mijn handen in het haar. Nogmaals bedankt voor de hulp
Eet smakelijk! Gr Claudia
Discussie gesloten.
- Leen
-
- Gebruiker
-
- hobbie
Minder
Lees meer
- Berichten: 52
- Ontvangen bedankjes 0
12 aug 2017 16:51 #14232
door Leen
lvda
Beantwoord door Leen in topic Foutmelding adminstration (kom niet meer in de admin)
Hallo.
ik lees
en had je ze van beide eerst wel bewaard dus zowel de index van de root
en de index van administrator ? en ook apart zodat je ze niet door elkaar kon halen ?
En het terug plaatsen via ftp soms wil overschrijven niet lukken dus
zelf doe ik vaak dan eerst oude te hernoemen bv index.php.org etc.
ik lees
enben ik wat gaan klooien in de index.php van zowel de root als de administrator.
hier heb je het over 1 index ?k heb de originele index.php weer teruggeplaatst via ftp
en had je ze van beide eerst wel bewaard dus zowel de index van de root
en de index van administrator ? en ook apart zodat je ze niet door elkaar kon halen ?
En het terug plaatsen via ftp soms wil overschrijven niet lukken dus
zelf doe ik vaak dan eerst oude te hernoemen bv index.php.org etc.
lvda
Discussie gesloten.
- Leen
-
- Gebruiker
-
- hobbie
Minder
Lees meer
- Berichten: 52
- Ontvangen bedankjes 0
12 aug 2017 17:06 #14233
door Leen
lvda
Beantwoord door Leen in topic Foutmelding adminstration (kom niet meer in de admin)
Nu zou je hier dus jou versie kunnen ophalen en uit pakken op je pc
als de gegevens juist zijn van gebruik je joomla 1.6.6
en dan de juist index.php van de root en ook die van amdinistrator er uit kunnen selecteren en via ftp weer in juist map zetten.
de downloads
succes
als de gegevens juist zijn van gebruik je joomla 1.6.6
en dan de juist index.php van de root en ook die van amdinistrator er uit kunnen selecteren en via ftp weer in juist map zetten.
de downloads
succes
lvda
Discussie gesloten.
- Hans van der Meer
-
- Administrator
-
- Weet soms dingen
Minder
Lees meer
- Berichten: 25
- Ontvangen bedankjes 2
12 aug 2017 17:26 #14235
door Hans van der Meer
Moderator Joomlacommunity
Mede-organisator JoomlaDagen
ex Team Leader Official Joomla Social Media Team, ex-JUG-organisator & Joostock (RIP) mede-organisator
Eigen site: www.hierbenikthuis.nl
Beantwoord door Hans van der Meer in topic Foutmelding adminstration (kom niet meer in de admin)
Hoi Claudia, hopelijk kan je probleem snel worden opgelost. Ik zou graag willen zeggen dat het best belangrijk is om naar de huidige versie van Joomla! te updaten. De gebruikte versie mag als onveilig bestempeld worden!
Het upd-to-date houden van een CMS hoort er nu eenmaal bij.
Het upd-to-date houden van een CMS hoort er nu eenmaal bij.
Moderator Joomlacommunity
Mede-organisator JoomlaDagen
ex Team Leader Official Joomla Social Media Team, ex-JUG-organisator & Joostock (RIP) mede-organisator
Eigen site: www.hierbenikthuis.nl
Discussie gesloten.
- Leen
-
- Gebruiker
-
- hobbie
Minder
Lees meer
- Berichten: 52
- Ontvangen bedankjes 0
12 aug 2017 17:34 #14236
door Leen
lvda
Beantwoord door Leen in topic Foutmelding adminstration (kom niet meer in de admin)
als ik nog op een ander manier jou versie probeer te achter halen kom ik uit op joomla 1.7.0
dus mogelijk deze versie
en als het met de index.php niet echt meer lukt omdat je niet meer zeker weet wat je precies gedaan heb.
zou je ook de juiste versie kunnen uitpakken op je pc
en dan zonder de map installation in het geheel met je FTP programma te uploaden
dus mogelijk deze versie
en als het met de index.php niet echt meer lukt omdat je niet meer zeker weet wat je precies gedaan heb.
zou je ook de juiste versie kunnen uitpakken op je pc
en dan zonder de map installation in het geheel met je FTP programma te uploaden
lvda
Discussie gesloten.