- Berichten: 52
- Ontvangen bedankjes 0
Overlay op YouTube filmpje
- Leen
-
- Gebruiker
-
- hobbie
Minder
Lees meer
23 aug 2017 11:12 #14386
door Leen
lvda
Beantwoord door Leen in topic Overlay op YouTube filmpje
Hallo,
Misschien dom idee van mij maar als het alleen maar gaat voor menu Professional en dat youtube filmpje
zou je die misschien in sidebar- b kunnen zetten (als die in een aangepast module staat)dan je Professional menu in sidebar-a
kunnen laten staan of net andersom
dan krijg je zoiets als dit dacht ik
Misschien dom idee van mij maar als het alleen maar gaat voor menu Professional en dat youtube filmpje
zou je die misschien in sidebar- b kunnen zetten (als die in een aangepast module staat)dan je Professional menu in sidebar-a
kunnen laten staan of net andersom
dan krijg je zoiets als dit dacht ik
lvda
Discussie gesloten.
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
23 aug 2017 12:11 #14387
door
Beantwoord door in topic Overlay op YouTube filmpje
Super idee Leen
Staat mooier. Ik heb die blokjes nu in chroom aan de linkerkant
maar misschien ligt het aan mijn browser hier, zal thuis ook eens kijken 
Staat mooier. Ik heb die blokjes nu in chroom aan de linkerkant
maar misschien ligt het aan mijn browser hier, zal thuis ook eens kijken 
Discussie gesloten.
- Leen
-
- Gebruiker
-
- hobbie
Minder
Lees meer
- Berichten: 52
- Ontvangen bedankjes 0
23 aug 2017 12:49 #14388
door Leen
lvda
Beantwoord door Leen in topic Overlay op YouTube filmpje
Hallo.
als ik de site bekijk met google chrome Versie 60.0.3112.101 dan zie ik niks met blokjes ook niet in firefox,IE11,en Edge,
Echter ik merk nog wel dat vreemde gedrag in vreemd gedrag
bij firefox en Google chrome echter dit lijkt me iets met template instellingen te maken te hebben voor telefoon,ipad etc
want zodra ik de browsers kleiner(smaller maakt) verdwijnt dit gedrag)dus mogelijk heb je iets bij template setting
laatst gewijzigd bij layouts of modules ?
zet anders de bij Algemene instellingen tabblad server de fout rapportage een poosje op maximum misschien
dat er dan een conflict naar boven komt
als ik de site bekijk met google chrome Versie 60.0.3112.101 dan zie ik niks met blokjes ook niet in firefox,IE11,en Edge,
Echter ik merk nog wel dat vreemde gedrag in vreemd gedrag
bij firefox en Google chrome echter dit lijkt me iets met template instellingen te maken te hebben voor telefoon,ipad etc
want zodra ik de browsers kleiner(smaller maakt) verdwijnt dit gedrag)dus mogelijk heb je iets bij template setting
laatst gewijzigd bij layouts of modules ?
zet anders de bij Algemene instellingen tabblad server de fout rapportage een poosje op maximum misschien
dat er dan een conflict naar boven komt
lvda
Discussie gesloten.
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
23 aug 2017 13:13 #14390
door
Beantwoord door in topic Overlay op YouTube filmpje
ik heb hem op maximum gezet. Waar zie je die foutmeldingen dan? gelijk online op de site? of ergens in de backend?
Discussie gesloten.
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
23 aug 2017 13:14 #14391
door
Beantwoord door in topic Overlay op YouTube filmpje
ah deze staat er nu gelijk Class 'JPane' not found geen idee wat ik er mee moet
opgelost
opgelost
Discussie gesloten.
- Leen
-
- Gebruiker
-
- hobbie
Minder
Lees meer
- Berichten: 52
- Ontvangen bedankjes 0
23 aug 2017 16:14 #14395
door Leen
lvda
Beantwoord door Leen in topic Overlay op YouTube filmpje
Zo te zien heb je de oorzaak gevonden van het vreemde gedrag
maar wat was dan de oplossing van
maar wat was dan de oplossing van
Class 'JPane' not found [/quote?
lvda
Discussie gesloten.
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
24 aug 2017 12:38 #14407
door
Beantwoord door in topic Overlay op YouTube filmpje
Hallo Leen,
Ik had K2 er af gegooid en dat ging dus niet... Heb t weer geïnstalleerd en toen was de foutmelding weer weg
Dan maar K2 in de site houden ondanks dat ik het niet echt gebruik.
Ik had K2 er af gegooid en dat ging dus niet... Heb t weer geïnstalleerd en toen was de foutmelding weer weg
Dan maar K2 in de site houden ondanks dat ik het niet echt gebruik.
Discussie gesloten.