phpmailer zend niet naar @live en @outlook

• Hans van der Meer
  • Administrator
  • Administrator
  • Weet soms dingen
Lees meer
31 aug 2017 04:41 #14488 door Hans van der Meer
Beantwoord door Hans van der Meer in topic phpmailer zend niet naar @live en @outlook
Inderdaad, het domein van de afzender wijzigt niet en zal dus nog steeds geweigerd worden. Tegenwoordig moet er aardig wat ingesteld worden om mailings vanuit eigen domein goed te laten aan te komen.

Moderator Joomlacommunity
Mede-organisator JoomlaDagen
ex Team Leader Official Joomla Social Media Team, ex-JUG-organisator & Joostock (RIP) mede-organisator
Eigen site: www.hierbenikthuis.nl
Discussie gesloten.
  • Ton Kemp
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Online marketeer @ ViatriX en Silvatica Marketing 's-Hertogenbosch, Docent Marketing @ Avans Hogesch
Lees meer
31 aug 2017 16:29 #14505 door Ton Kemp
Beantwoord door Ton Kemp in topic phpmailer zend niet naar @live en @outlook
Heb twee weken geleden twee websites bij Webreus weggehaald omdat de email instellingen (authenthicatie) bij Webreus zeer beperkt zijn. Hierdoor kwamen alle emails verstuurd aan [email protected] nooit aan. Ook had Webreus php 7 nog steeds niet voor elkaar.. :-(

Online marketeer @ Silvatica Marketing 's-Hertogenbosch
Customer Journey Manager @ViatriX.nl
Discussie gesloten.
  • Bavnevda
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Lees meer
31 aug 2017 19:54 #14506 door Bavnevda
Beantwoord door Bavnevda in topic phpmailer zend niet naar @live en @outlook
@Ton, dat ligt dus niet aan Webreus, maar aan de nieuwe beveiligingsinstellingen van Microsoft mail ervices, waaronder Office365, Live en Hotmail (dat tegenwoordig ook onder Office365 draait). Zoals eerder aangegeven gaat PHP7 dit probleem ook niet oplossen. De enige oplossing is een SPF record toevoegen aan de DNS van de mailserver. Een workaround is een alias mailadres aanmaken op een niet Microsoft omgeving en deze laten doorverwijzen naar het Microsoft mailadres. Gebruiker logt in met het alias mailadres en verstuurt vanaf dit mailadres. Alle reacties terug gaan via het alias mailadres naar het Microsoft adres.

@Hans, volgens mij kan dit draadje dicht...
Discussie gesloten.
  • Hans van der Meer
  • Administrator
  • Administrator
  • Weet soms dingen
Lees meer
01 sep 2017 04:39 #14507 door Hans van der Meer
Beantwoord door Hans van der Meer in topic phpmailer zend niet naar @live en @outlook
Topics sluiten doen we hier niet zo snel Bavnevda, zo problematisch is dit topic niet. ;)

Moderator Joomlacommunity
Mede-organisator JoomlaDagen
ex Team Leader Official Joomla Social Media Team, ex-JUG-organisator & Joostock (RIP) mede-organisator
Eigen site: www.hierbenikthuis.nl
Discussie gesloten.
  • Arjan Booij
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • -
Lees meer
01 sep 2017 05:12 #14508 door Arjan Booij
Beantwoord door Arjan Booij in topic phpmailer zend niet naar @live en @outlook

Topics sluiten doen we hier niet zo snel Bavnevda, zo problematisch is dit topic niet. ;)

Gelukkig maar want ik heb er veel aan.
En fijn dat er ook zo met elkaar dingen kunnen worden opgelost.

Ik moet er nog naar kijken dus als ik iets verder ben zal ik zelf het topic sluiten.

Bedankt een ieder voor de reacties

#Joomla omdat het zo leuk is.
Discussie gesloten.
Gemaakt door Kunena