- Ontvangen bedankjes 0
Filmpje het beste inladen vanuit Vimeo of Youtube
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
26 sep 2017 10:10 #15018
door
Filmpje het beste inladen vanuit Vimeo of Youtube werd gestart door
Goedemorgen,
Ik heb momenteel een filmpje ingeladen als header vanuit YouTube. Nu is de kwaliteit niet echt super en heeft de filmmaker mij gezegd dat ik het beter vanaf VIMEO kan inladen omdat YouTube niet HD beeld kiest. Is dat zo? Ik vind zelf namelijk de kwaliteit van het filmpje helemaal niet goed (kan ook aan mijn pc/videokaart liggen) zowel in Vimeo niet als in Youtube. Wellicht is het ook gewoon een extra stukje code bij een YouTube filmpje dat altijd de hoogste kwaliteit kiest?
Groetjes,
Emma
Ik heb momenteel een filmpje ingeladen als header vanuit YouTube. Nu is de kwaliteit niet echt super en heeft de filmmaker mij gezegd dat ik het beter vanaf VIMEO kan inladen omdat YouTube niet HD beeld kiest. Is dat zo? Ik vind zelf namelijk de kwaliteit van het filmpje helemaal niet goed (kan ook aan mijn pc/videokaart liggen) zowel in Vimeo niet als in Youtube. Wellicht is het ook gewoon een extra stukje code bij een YouTube filmpje dat altijd de hoogste kwaliteit kiest?
Groetjes,
Emma
Discussie gesloten.
- Margriet
-
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
26 sep 2017 11:26 #15022
door Margriet
Beantwoord door Margriet in topic Filmpje het beste inladen vanuit Vimeo of Youtube
Als het om
dit
filmpje gaat dan is de kwaliteit gewoon niet goed genoeg voor fullscreen weergave.
Discussie gesloten.
- renem
-
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
26 sep 2017 17:59 #15027
door renem
Beantwoord door renem in topic Filmpje het beste inladen vanuit Vimeo of Youtube
Garbage in is garbage out......zou niet direct weten of YouTube minder goede conversie biedt dan Vimeo, verschil zal klein zijn lijkt me. Bij Google werken nou niet echt stumpers 

Discussie gesloten.
- HS1958
-
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
27 sep 2017 09:05 #15037
door HS1958
Beantwoord door HS1958 in topic Filmpje het beste inladen vanuit Vimeo of Youtube
Als het inderdaad het filmpje is wat Margriet aanhaalt (het is altijd van belang om precies te weten waar we het over hebben), dan klopt het dat het minder scherp is. Het is namelijk geen Full HD (1920x1080), maar HD (720p). En dat merk je!
Discussie gesloten.
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
27 sep 2017 10:07 #15041
door
Beantwoord door in topic Filmpje het beste inladen vanuit Vimeo of Youtube
het gaat inderdaad om dat filmpje. Ik zelf vind de kwaliteit slecht had een strak filmpje verwacht.. Ik twijfelde zelfs al aan de kwaliteit van mn pc
Het filmpje komt als header op de site in 1600x600 formaat. Ga ik toch weer terug naar de cameraman. Op vimeo staat hij ook:
vimeo.com/235331584
maar deze vind ik echt niet beter :(
Thanks
Het filmpje komt als header op de site in 1600x600 formaat. Ga ik toch weer terug naar de cameraman. Op vimeo staat hij ook:
vimeo.com/235331584
maar deze vind ik echt niet beter :(Thanks
Discussie gesloten.