- Ontvangen bedankjes 0
Joomla Websites & Google Analytics
- René
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
- Wij zijn een Foto- en Webstudio die diensten kunnen verlenen aan een ieder, zoals het MKB, Overheid,
Minder
Lees meer
02 okt 2017 19:00 #15107
door René
Foto- & Webstudio Digitaal ICT (René Schouten)
Wij kunnen voor u Webdesign & Webhosting Verzorgen
Geregistreerd Partner van Vimexx "Dé best beoor
Joomla Websites & Google Analytics werd gestart door René
Is er iemand op het forum die ervaring heeft met Joomla! en Google Analytics. Heb al mijn websites gekoppeld aan Google Analytics. Heb de indruk dat de gegevens die ik krijg niet juist zijn. Heeft iemand Google Analytics draaien die juiste gegevens terug geeft. Voorlopig hoef ik alleen maar de basis instelling te hebben. Wil weten hoeveel bezoekers per maand op een website komen. In een later stadium wil ik wel verder. Wil eerst de basis goed hebben staan voor al mijn websites. Wie kan mijn helpen hiermee? Uiteraard ga ik zelf ook even kijken via Google of ik wat kan vinden.
Discussie gesloten.
- Patrick
-
- Gebruiker
-
- Joomla Enthousiasteling
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 1
03 okt 2017 04:30 #15109
door Patrick
Beantwoord door Patrick in topic Joomla Websites & Google Analytics
Hoi Rene,
Het enige wat google analytics doet is gegevens uitlezen, je hoeft daar niets in te stellen. Welke gegevens geven jou het gevoel dat het niet klopt?
Groet,
Patrick
Het enige wat google analytics doet is gegevens uitlezen, je hoeft daar niets in te stellen. Welke gegevens geven jou het gevoel dat het niet klopt?
Groet,
Patrick
Discussie gesloten.
- René
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
- Wij zijn een Foto- en Webstudio die diensten kunnen verlenen aan een ieder, zoals het MKB, Overheid,
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
03 okt 2017 17:35 #15129
door René
Beantwoord door René in topic Joomla Websites & Google Analytics
Hoi Patrick,
De twijfel zat hem in het aantal bezoekers op de betreffende website, de analysetool van de provider, geeft over de maand september 1209 bezoekers en google analytics nog geen 20 bezoekers. Verschil is te groot. Nu het volgende gedaan, de trackingcode geplaatst in de index.php conform handleiding. De gratis plugin die ik gebruikte even gedeactiveerd. Tevens in GA alle extra opties eens uitgezet. De plugin (free) die ik gebruikte was: nicheextensions.com/documentation/3-google-analytics-for-joomla . Dus nu even 24 uur wachten wat er gebeurd. Als dit wel werkt, zal ik dit bij al mijn website(s) doen.
De twijfel zat hem in het aantal bezoekers op de betreffende website, de analysetool van de provider, geeft over de maand september 1209 bezoekers en google analytics nog geen 20 bezoekers. Verschil is te groot. Nu het volgende gedaan, de trackingcode geplaatst in de index.php conform handleiding. De gratis plugin die ik gebruikte even gedeactiveerd. Tevens in GA alle extra opties eens uitgezet. De plugin (free) die ik gebruikte was: nicheextensions.com/documentation/3-google-analytics-for-joomla . Dus nu even 24 uur wachten wat er gebeurd. Als dit wel werkt, zal ik dit bij al mijn website(s) doen.
Discussie gesloten.
- Patrick
-
- Gebruiker
-
- Joomla Enthousiasteling
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 1
03 okt 2017 19:33 #15131