Foutmelding Deze pagina werkt niet HTTP ERROR 500

• Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Lees meer
10 okt 2017 20:34 #15236 door
Op mijn Joomla website krijg ik sinds een aantal dagen de melding:
Deze pagina werkt niet
www.vv***.nl kan dit verzoek momenteel niet verwerken.
HTTP ERROR 500
Opnieuw laden.

Deze melding ontstaat bij het aanklikken van de meeste artikelen. Op de voorpagina worden ze weergegeven maar zodra ik uit het menu of op een keuze met een artikel klik of op de voorpagina op een artikel klik krijg ik genoemde foutmelding.

Ben al een tijdje aan het zoeken maar kan de oorzaak niet vinden. Wie kan/wil helpen?
Bij voorbaat dank.
Discussie gesloten.
  • Bavnevda
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Lees meer
10 okt 2017 21:27 #15239 door Bavnevda
Beantwoord door Bavnevda in topic Foutmelding Deze pagina werkt niet HTTP ERROR 500
Graag wat meer informatie....
Discussie gesloten.
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Lees meer
10 okt 2017 21:34 #15240 door
Hallo Bavnevda wat voor informatie heb je nodig?
Discussie gesloten.
  • Bavnevda
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Lees meer
10 okt 2017 21:40 #15242 door Bavnevda
Beantwoord door Bavnevda in topic Foutmelding Deze pagina werkt niet HTTP ERROR 500
Context waarbij de foutmelding optreedt graag. Met deze informatie valt er niet veel over te zeggen.
Discussie gesloten.
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Lees meer
10 okt 2017 21:51 #15243 door
Hallo Bavnevda bedankt voor je reactie.

Als je gaat naar www.vvdelauwers.nl en klikt op een artikel (bijv. vvdelauwers.nl/index.php/verslagen-e1/22...lauwers-30-sept-2017 ) op de voorpagina zie je de foutmelding ontstaan.
Verder in het menu zijn ook een aantal opties waar je dezelfde fout ziet ( vvdelauwers.nl/index.php/teams/lauwers-1 ).
Heb je hier genoeg aan?
Discussie gesloten.
  • Rondeb
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Joomla
Lees meer
10 okt 2017 22:50 #15244 door Rondeb
Beantwoord door Rondeb in topic Foutmelding Deze pagina werkt niet HTTP ERROR 500
Hallo,

als eerste jullie draaien nog op Joomla versie 2.5.28 deze is zeer verouderd.
Inmiddels is Joomla 3.8.1 al uitgebracht dus een upgrade is wel zeer verstandig.

Wat betreft het probleem hebben jullie onlangs een aanpassing gedaan? of heeft je hosting wat gedaan?

Als eerste zet error reporting bij algemene instellingen (Global configuration) en geheel opslaan.
.v

En dan kijken of je i.p.v. van de witte pagina's een foutmelding ziet. Trouwens de 500 foutmelding krijg ik niet te zien alleen de witte pagina!

Groeten Ron
Bijlagen:
Discussie gesloten.
  • Rondeb
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Joomla
Lees meer
10 okt 2017 23:26 #15245 door Rondeb
Beantwoord door Rondeb in topic Foutmelding Deze pagina werkt niet HTTP ERROR 500
En als bovenstaande niet werkt zet dan bij algemene instellingen URL herschrijven op uit!

Kijk dan of de pagina's wel zichtbaar zijn!

Succes ermee en welterusten

Groeten Ron :)
Discussie gesloten.
  • Rondeb
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Joomla
Lees meer
11 okt 2017 16:57 #15255 door Rondeb
Hallo Jan,

de url's vvdelauwers.nl/index.php/verslagen-e1/22...lauwers-30-sept-2017 en vvdelauwers.nl/index.php/teams/lauwers-1 werken nu wel!

Wanneer ik nu op je site ben en menu item Lauwers 1 klik krijg ik weer een witte pagina.
De URL is www.vvdelauwers.nl/index.php?option=com_...e&id=2208&Itemid=111 dus je hebt vriendelijke urls uit staan ;)

Vreemd dat je nu verschillende url's hebt! Zet vriendelijke urls eens aan en je hebt de htaccess.txt wel hernoemd naar .htaccess?

Groeten Ron

Discussie gesloten.
  • Leen
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • hobbie
Lees meer
11 okt 2017 17:47 #15257 door Leen
Hallo,
Misschien komt het door (vreemde code) iets wat er in is geslopen

lvda
Bijlagen: