- Berichten: 25
- Ontvangen bedankjes 0
Aanmaken artikel frontend
- Ton Kemp
-
- Gebruiker
-
- Online marketeer @ ViatriX en Silvatica Marketing 's-Hertogenbosch, Docent Marketing @ Avans Hogesch
Minder
Lees meer
23 okt 2017 16:35 #15399
door Ton Kemp
Online marketeer @ Silvatica Marketing 's-Hertogenbosch
Customer Journey Manager @ViatriX.nl
Beantwoord door Ton Kemp in topic Aanmaken artikel frontend
Ik begrijp niet precies wat je bedoeld met:
"Het plaatsen van een mededeling komt in de content en drukt alles wat rechts staat naar beneden."
Wel deze:
"Hoe kun je deze knop OPSLAAN onder het tekstveld zetten?"
Antw: daarvoor zal je de php code in het bestand edit.php moeten aanpassen.
"Het plaatsen van een mededeling komt in de content en drukt alles wat rechts staat naar beneden."
Wel deze:
"Hoe kun je deze knop OPSLAAN onder het tekstveld zetten?"
Antw: daarvoor zal je de php code in het bestand edit.php moeten aanpassen.
Online marketeer @ Silvatica Marketing 's-Hertogenbosch
Customer Journey Manager @ViatriX.nl
Discussie gesloten.
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
23 okt 2017 16:45 #15400
door
Beantwoord door in topic Aanmaken artikel frontend
Weet je hoe ik dit aanpas?
Discussie gesloten.
- Ton Kemp
-
- Gebruiker
-
- Online marketeer @ ViatriX en Silvatica Marketing 's-Hertogenbosch, Docent Marketing @ Avans Hogesch
Minder
Lees meer
- Berichten: 25
- Ontvangen bedankjes 0
24 okt 2017 12:57 #15409
door Ton Kemp
Online marketeer @ Silvatica Marketing 's-Hertogenbosch
Customer Journey Manager @ViatriX.nl
Beantwoord door Ton Kemp in topic Aanmaken artikel frontend
Hoi Tim,
daarvoor moet je dat bestand uit de instructie van Sander via ftp downloaden.
Daarna bewerken in php editor. Dan weer uploaden.
daarvoor moet je dat bestand uit de instructie van Sander via ftp downloaden.
Daarna bewerken in php editor. Dan weer uploaden.
Online marketeer @ Silvatica Marketing 's-Hertogenbosch
Customer Journey Manager @ViatriX.nl
Discussie gesloten.
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
25 okt 2017 22:15 #15426
door
Beantwoord door in topic Aanmaken artikel frontend
Geen idee hoe dit moet - alleen de knop OPSLAAN ipv rechts naast artikel; onder het artikel.
Discussie gesloten.
- Leen
-
- Gebruiker
-
- hobbie
Minder
Lees meer
- Berichten: 52
- Ontvangen bedankjes 0
26 okt 2017 09:50 #15435
door Leen
lvda
Beantwoord door Leen in topic Aanmaken artikel frontend
Hallo Tim,
Ik heb deze topic gevolgd en de link van @Ton ook gevolgd en geprobeerd .
en bij mij staat de knop opslaan gewoon onder aan..
nu schreef je eerder
Maar ik heb dus geen regels aan gepast maar een lege edit.php (volgens mij bedoel schrijver dat ook)
en toen zijn code daar in geplakt.en zo schuift bij mij alles netjes naargelang scherm grote alles op goed plek
Ik heb deze topic gevolgd en de link van @Ton ook gevolgd en geprobeerd .
en bij mij staat de knop opslaan gewoon onder aan..
nu schreef je eerder
.Ik ben een hele stap verder! Heb stapsgewijs PHP regels aangepast en verwijderd.
Maar ik heb dus geen regels aan gepast maar een lege edit.php (volgens mij bedoel schrijver dat ook)
en toen zijn code daar in geplakt.en zo schuift bij mij alles netjes naargelang scherm grote alles op goed plek
lvda
Discussie gesloten.
- Bellodogg
-
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
26 okt 2017 13:45 #15439
door Bellodogg
Beantwoord door Bellodogg in topic Aanmaken artikel frontend
@ Leen : de knop staat wel onder het vak, maar niet onder het artikel. Het blijft naast het artikel staan. Zie eerder bijlage Print2310.jpg - aan jouw printscreens kan ik niet zien of het vak met knop opslaan onder- of naast het artikel staat.
Discussie gesloten.
- Ton Kemp
-
- Gebruiker
-
- Online marketeer @ ViatriX en Silvatica Marketing 's-Hertogenbosch, Docent Marketing @ Avans Hogesch
Minder
Lees meer
- Berichten: 25
- Ontvangen bedankjes 0
26 okt 2017 14:10 #15441
door Ton Kemp
Online marketeer @ Silvatica Marketing 's-Hertogenbosch
Customer Journey Manager @ViatriX.nl
Beantwoord door Ton Kemp in topic Aanmaken artikel frontend
Waarom wil je per se die knoppen onder het artikel?
Als je de CSS iets aanpast staan de knoppen X Annuleren en Opslaan netjes naast elkaar onder de rechter kolom. Dat is een logische plaats... Als je dat niet wilt moet je de hele php file aanpassen.
Als je de CSS iets aanpast staan de knoppen X Annuleren en Opslaan netjes naast elkaar onder de rechter kolom. Dat is een logische plaats... Als je dat niet wilt moet je de hele php file aanpassen.
Online marketeer @ Silvatica Marketing 's-Hertogenbosch
Customer Journey Manager @ViatriX.nl
Discussie gesloten.
- Leen
-
- Gebruiker
-
- hobbie
Minder
Lees meer
- Berichten: 52
- Ontvangen bedankjes 0
26 okt 2017 14:19 #15442
door Leen
lvda
Beantwoord door Leen in topic Aanmaken artikel frontend
Ik heb bij mijn vorig berichtje dan nog maar extra plaatje bijgevoegd hoe het bij mij test is geworden
Maar misschien reageert mijn test website anders.
Dus ik denk dat optie van @Ton het gemakkelijkst is
Maar misschien reageert mijn test website anders.
Dus ik denk dat optie van @Ton het gemakkelijkst is
lvda
Discussie gesloten.
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
26 okt 2017 19:35 #15450
door
Beantwoord door in topic Aanmaken artikel frontend
Tot nu toe wil ik iedereen bedankten voor alle reacties. Elke oplossing vraagt om een nieuw probleem, vandaar ik nog even doorvraag.
@ Leen - u hebt de knop inderdaad onder het artikel. Hoe heeft u dat gedaan? Zou u het stukje PHP code kunnen noemen?
@ Ton - Zoals aangegeven. Het artikel vult de ruimte van de content. De knoppen er naast drukken de content dat rechts in beeld (bij bij TOP-
weg naar beneden. Het is te breed. Daarom wil ik de knoppen onder het artikel. In dit forum staat de knop Reageer ook onder het tekstvak. Ik heb de 'publicatie details' uit de PHP verwijderd. Alleen de knop 'opslaan' moet verplaatst worden. Ik weet nog niet veel van PHP maar volgens mij moet dat geen probleem zijn?
@ Leen - u hebt de knop inderdaad onder het artikel. Hoe heeft u dat gedaan? Zou u het stukje PHP code kunnen noemen?
@ Ton - Zoals aangegeven. Het artikel vult de ruimte van de content. De knoppen er naast drukken de content dat rechts in beeld (bij bij TOP-
weg naar beneden. Het is te breed. Daarom wil ik de knoppen onder het artikel. In dit forum staat de knop Reageer ook onder het tekstvak. Ik heb de 'publicatie details' uit de PHP verwijderd. Alleen de knop 'opslaan' moet verplaatst worden. Ik weet nog niet veel van PHP maar volgens mij moet dat geen probleem zijn?
Discussie gesloten.
- Leen
-
- Gebruiker
-
- hobbie
Minder
Lees meer
- Berichten: 52
- Ontvangen bedankjes 0
27 okt 2017 06:09 #15455
door Leen
lvda
Beantwoord door Leen in topic Aanmaken artikel frontend
Hallo Tim,
ik dacht dat ik het al in vorige berichtje had genoemd maar ik heb dus gewoon het verhaal
van de link naar Sander Potjer gevolgd en dus zo override zie bij "Kan ik daar ook gebruik van maken?"
had dus daar de edit.php geheel leeg gemaakt en toen de gehele code gekopieerd er in geplakt en opgeslagen
(mocht copy de tekst niet goed gaan kan je onder die code ook op (View raw klikken dan is het gemakkelijk)
Verder had ik de taaloveride's ook zelf aangepast en in juiste language map gezet.
PS.
Mocht het bewerken in template omgeving nou niet goed gaan dan kan je met je FTP programma
het bestandje naar je pc/laptop halen en bewerken met een goed programma bv
Notepad-pus-plus
en er na weer oploaden in de juiste map(ik hernoem dan vaak het origneel bestand even
zodat als het misgaat je die ook nog heb.)
ik dacht dat ik het al in vorige berichtje had genoemd maar ik heb dus gewoon het verhaal
van de link naar Sander Potjer gevolgd en dus zo override zie bij "Kan ik daar ook gebruik van maken?"
had dus daar de edit.php geheel leeg gemaakt en toen de gehele code gekopieerd er in geplakt en opgeslagen
(mocht copy de tekst niet goed gaan kan je onder die code ook op (View raw klikken dan is het gemakkelijk)
Verder had ik de taaloveride's ook zelf aangepast en in juiste language map gezet.
PS.
Mocht het bewerken in template omgeving nou niet goed gaan dan kan je met je FTP programma
het bestandje naar je pc/laptop halen en bewerken met een goed programma bv
Notepad-pus-plus
en er na weer oploaden in de juiste map(ik hernoem dan vaak het origneel bestand even
zodat als het misgaat je die ook nog heb.)
lvda
Discussie gesloten.