Beschrijving categorie niet zichtbaar op de site

• Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Lees meer
25 okt 2017 12:47 #15413 door
Hoi allemaal,

Ik heb verschillende categorien aangemaakt voor mijn site. Elke categorie heeft maar 1 artikel. Ik heb daarom de artikeltekst geplaatst in de categoriebeschrijving. Het gekke is dat er van 2 categorien de beschrijvingstekst op de site getoon wordt. Bij de anderen wordt dit niet gedaan terwijl volgens mij de instellingen hetzelfde zijn. Heeft iemand een kort stappenplan hoe je de categoriebeschrijving zichtbaar krijgt op je site?

Bedankt!
Discussie gesloten.
  • Margriet
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Lees meer
25 okt 2017 13:05 #15414 door Margriet
Beantwoord door Margriet in topic Beschrijving categorie niet zichtbaar op de site
Waarom heb je gekozen voor deze constructie? Dat is zo ongeveer hetzelfde als wanneer je gaat archiveren en heel veel ordners in je kast zet met in elke ordner maar 1 blaadje.
Discussie gesloten.
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Lees meer
25 okt 2017 16:21 #15416 door
Ik heb helemaal geen kast een heel veel ordners nodig (om even door te gaan met jouw vergelijking).

En ik was zelf wat aan het proberen met Joomla. Onder elke categorie valt maar 1 artikel en als ik een artikel wilde toevoegen dan zag je de titel van het artikel staan in een soort lijst, terwijl ik graag de tekst van het artikel gelijk zichtbaar heb. Het vreemde is dus dat de beschrijvingen van 2 categorien wel getoond worden en van anderen niet.
Discussie gesloten.
  • Leen
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • hobbie
Lees meer
25 okt 2017 18:15 #15417 door Leen
Beantwoord door Leen in topic Beschrijving categorie niet zichtbaar op de site
Hallo,
Kun je ook vertellen met welk menu-item je de categorieën probeer weer te geven

lvda
Discussie gesloten.
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Lees meer
25 okt 2017 19:57 #15420 door

Hoi allemaal,

Ik heb verschillende categorien aangemaakt voor mijn site. Elke categorie heeft maar 1 artikel. Ik heb daarom de artikeltekst geplaatst in de categoriebeschrijving. Het gekke is dat er van 2 categorien de beschrijvingstekst op de site getoon wordt. Bij de anderen wordt dit niet gedaan terwijl volgens mij de instellingen hetzelfde zijn. Heeft iemand een kort stappenplan hoe je de categoriebeschrijving zichtbaar krijgt op je site?

Bedankt!

Bij je menuitem kan je dat instellen.

Je kan ook algemeen instellen dat ze aanstaan bij categorien, maar dan moet je nog steeds naar je mnu's kijken. Want menusettings overriden de standaard ingestelde settings.

Bijlagen:
Discussie gesloten.
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Lees meer
25 okt 2017 19:59 #15421 door
Hoi Leen. Ik heb nu een stappenplan gevolgt en toch via artikelen gewerkt. De fout dat het niet als tekst werd getoond maar als lijst van artikelen kwam omdat ik "Categorielijst" had aangeklikt i.p.v. "Individueel artikel". Geen idee hoe ik erbij kwam om dat aan te klikken. Ben nou net 3 dagen bezig om voor het eerst iets meer te doen met een PC dan sites bezoeken, maar met wat goede artikelen en een stappenplan vind ik Joomla nog goed te doen :) Bedankt voor je reactie!
Discussie gesloten.
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Lees meer
25 okt 2017 20:39 #15424 door
Mooi dat je het laat zien met plaatjes gasoline :) hopelijk hebben anderen ook wat aan deze goede uitleg van jou :)
Discussie gesloten.
  • Leen
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • hobbie
Lees meer
26 okt 2017 05:55 #15428 door Leen
Beantwoord door Leen in topic Beschrijving categorie niet zichtbaar op de site
Hallo,
Fijn dat je het als nog heb gevonden

lvda
Discussie gesloten.
  • Hans van der Meer
  • Administrator
  • Administrator
  • Weet soms dingen
Lees meer
26 okt 2017 07:39 #15430 door Hans van der Meer
Beantwoord door Hans van der Meer in topic Beschrijving categorie niet zichtbaar op de site
Je hebt het dus opgelost?

Moderator Joomlacommunity
Mede-organisator JoomlaDagen
ex Team Leader Official Joomla Social Media Team, ex-JUG-organisator & Joostock (RIP) mede-organisator
Eigen site: www.hierbenikthuis.nl
Discussie gesloten.
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Lees meer
27 okt 2017 16:08 #15468 door
Discussie gesloten.
Gemaakt door Kunena