Default taal multi language site veranderen

• Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Lees meer
10 dec 2017 11:11 #15750 door
Goedemiddag,
Als je bij een multi language site de default taal aanpast dan werken de linkjes helaas niet meer goed. Is er een simpele manier om dit in 1 keer aan te passen? Ik heb de site gemaakt op default Engels en wil er Nederlands van maken. nu heeft de Nederlandse site de url met /nl er achter maar dit moet dus niet meer als NL default taal is.

Discussie gesloten.
  • Martijn Maandag
  • Administrator
  • Administrator
  • www.reisverslagen.netVertaler van Joomla op crowdin.com/project/joomla-cms.Vertaler van document
Lees meer
10 dec 2017 11:39 #15752 door Martijn Maandag
Beantwoord door Martijn Maandag in topic Default taal multi language site veranderen
Ik weet er weinig van hoor, maar: Bij taalfilter staat x-standaard taal, staat die op Nederlands?

www.reisverslagen.net
Vertaler van Joomla op Crowdin .
Vertaler van documentatie en helpschermen via het volunteers.joomla.org/teams/community-translation-te
Discussie gesloten.
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Lees meer
10 dec 2017 12:21 #15753 door
Hallo Martijn die staat nu idd op Engels en als ik hem op Nederlands zet gaat de homepage perfect maar klik ik op een menu item dan krijg ik een foutmelding omdat hij in de url /nl/ .... neerzet en dat /nl is niet meer nodig aangezien het nu de default taal is. Snap je hem? hihi lastig uit te leggen.
Discussie gesloten.
  • Margriet
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Lees meer
10 dec 2017 13:05 #15754 door Margriet
Beantwoord door Margriet in topic Default taal multi language site veranderen
Dit moet goed werken. Zo niet, dan is er iets anders niet goed. Heb je e.e.a. al gecontroleerd met de beheermodule Meertalige status?
Bijlagen:
Discussie gesloten.
  • Bavnevda
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Lees meer
11 dec 2017 08:13 #15757 door Bavnevda
Beantwoord door Bavnevda in topic Default taal multi language site veranderen
Margriet noemt het een beheermodule. Ik was daardoor wat in verwarring want ik kon deze module niet vinden. Het is echter een plugin: docs.joomla.org/J3.x:Setup_a_Multilingua..._Language_Plugins/nl .

Let op: je moet op meerdere plekken de meertaligheid goed zetten voor een werkend resultaat.
Discussie gesloten.
  • Margriet
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Lees meer
11 dec 2017 08:53 #15761 door Margriet
Beantwoord door Margriet in topic Default taal multi language site veranderen
Met alle respect, maar het is wel degelijk een module.
Bijlagen:
Discussie gesloten.
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Lees meer
11 dec 2017 09:49 #15767 door
Super Margriet en Bavnevda. alles stond goed behalve dan de eerste optie. Deze stond op site taal ipv browser. Nu werkt het als een zonnetje :)

Fijne dag.
Discussie gesloten.
Gemaakt door Kunena