- Ontvangen bedankjes 0
Verstuur knop mail link naar vriend/vriend werkt niet meer na update 3.8.3
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
13 dec 2017 21:27 #15805
door
Na update naar Joomla 3.8.3 (van Joomla 3.8.2 - waar het nog wel werkte) werkt de Verzenden knop van "Email deze link naar vriend/vriendin" niet meer (mail knopje bij artikel om de link naar een vriend te sturen). Na klikken op de Versturen komt de melding "E-mail kan niet verzonden worden". Hebben hier meer mensen hier last van?
Update: test gedaan met zelfde site Joomla 3.8.2 en toen werkte het nog, na update naar 3.8.3 dus niet meer.
bvd,
Ronald
Update: test gedaan met zelfde site Joomla 3.8.2 en toen werkte het nog, na update naar 3.8.3 dus niet meer.
bvd,
Ronald
Discussie gesloten.
- Leen
-
- Gebruiker
-
- hobbie
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
14 dec 2017 08:05 #15806
door Leen
lvda
Beantwoord door Leen in topic Verstuur knop mail link naar vriend/vriend werkt niet meer na update 3.8.3
Hallo,
Dit verschijnsel doet zich bij mij alleen voor als ik niet de e-mail instellingen van mijn hoster gebruikt.
dus een hotmail account of gmail account heb ingesteld.
Dit verschijnsel doet zich bij mij alleen voor als ik niet de e-mail instellingen van mijn hoster gebruikt.
dus een hotmail account of gmail account heb ingesteld.
lvda
Discussie gesloten.
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
25 dec 2017 20:26 #15877
door
Beantwoord door in topic Verstuur knop mail link naar vriend/vriend werkt niet meer na update 3.8.3
Probleem opgelost. Het was ff puzzelen. Er blijkt in de template (Gantry 4) een verouderd Google Analytics script te zitten. Je kunt namelijk via de template het Google Analytics script toevoegen. Deze veroorzaakte een javascript fout waardoor overige javascript (afhandelen klikken op verzend knop) niet meer doorliep. Google Analytics script van de template uitgezet en handmatig het juiste script in de header van de index.php van de template geplaatst.
Discussie gesloten.