- Ontvangen bedankjes 0
Gallery modules maken of gallery in artikel...
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
18 dec 2017 16:33 #15829
door
Gallery modules maken of gallery in artikel... werd gestart door
Eigenlijk heb ik al heel lang een Joomla website en ik vond het wel eens tijd worden om de boel een danig op de schop te gaan nemen en het CMS optimaal te gaan benutten.
Tot nu heb ik eigenlijk altijd gewerkt met losse artikelen waarin ik een album plaatste (van SimpleImageGallery pro). Omdat mijn website bestaat uit zo'n 100 verschillende albums waarbij overal een stukje tekst hoort, was de werkwijze die ik tot nu hanteerde eigenlijk meer gemakzucht.
Nu ik de website vanaf de grond af wil herzien, wil dit dus anders gaan doen, hoewel mij dit nu veel meer werk lijkt. Eigenlijk wil ik nu gaan werken met een gallery module die ik enkel toon in die link. Dat komt de opmaak van de webpagina ten goede, maar het is zoals gezegd veel werk om dat handmatig te doen.
Is er een mogelijkheid om dat proces sneller of makkelijker te laten verlopen, of wordt het inderdaad gewoon handwerk?
Tot nu heb ik eigenlijk altijd gewerkt met losse artikelen waarin ik een album plaatste (van SimpleImageGallery pro). Omdat mijn website bestaat uit zo'n 100 verschillende albums waarbij overal een stukje tekst hoort, was de werkwijze die ik tot nu hanteerde eigenlijk meer gemakzucht.
Nu ik de website vanaf de grond af wil herzien, wil dit dus anders gaan doen, hoewel mij dit nu veel meer werk lijkt. Eigenlijk wil ik nu gaan werken met een gallery module die ik enkel toon in die link. Dat komt de opmaak van de webpagina ten goede, maar het is zoals gezegd veel werk om dat handmatig te doen.
Is er een mogelijkheid om dat proces sneller of makkelijker te laten verlopen, of wordt het inderdaad gewoon handwerk?
Discussie gesloten.
18 dec 2017 18:16 #15830
door Rondeb
Beantwoord door Rondeb in topic Gallery modules maken of gallery in artikel...
Avond,
het enigste wat je kan doen is een module met gallery aanmaken en deze instellen voor 1 pagina.
Daarna deze module handmatig 99 keer kopiëren.
En dan moet je elke module openen en de naam/titel hernoemen andere image gallery selecteren, en deze module toewijzen aan betreffende pagina/artikel.
Al bij al blijft het een hele klus.
Na mij weten is er geen sneller manier maar misschien dat een van de forum leden een betere en snellere oplossing heeft.
Succes ermee.
Groeten Ron
het enigste wat je kan doen is een module met gallery aanmaken en deze instellen voor 1 pagina.
Daarna deze module handmatig 99 keer kopiëren.
En dan moet je elke module openen en de naam/titel hernoemen andere image gallery selecteren, en deze module toewijzen aan betreffende pagina/artikel.
Al bij al blijft het een hele klus.
Na mij weten is er geen sneller manier maar misschien dat een van de forum leden een betere en snellere oplossing heeft.
Succes ermee.
Groeten Ron

Discussie gesloten.
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
22 dec 2017 06:10 #15853
door
Beantwoord door in topic Gallery modules maken of gallery in artikel...
Bedankt voor de reactie... Ben al hard op weg met ze handmatig aan te maken, maar misschien dat iemand nog een oplossing heeft.
Discussie gesloten.