- Ontvangen bedankjes 0
link naar een anker op een andere pagina maken met JCE editor
- Frank01
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
- website-portal met toeristische links in de kop van Noord-Holland
Minder
Lees meer
24 dec 2017 16:04 #15863
door Frank01
link naar een anker op een andere pagina maken met JCE editor werd gestart door Frank01
Hallo allemaal,
Ik ben al een poosje bezig om een link van mijn Home-pagina naar een "anker" op een andere pagina te maken op mijn site.
Helaas lukt mij dat niet erg! Ik gebruik JCE-editor.
Kan iemand mij dat uitleggen hoe ik dat moet doen dmv. een voorbeeld?
Bij voorbaat dank,
Frank
Ik ben al een poosje bezig om een link van mijn Home-pagina naar een "anker" op een andere pagina te maken op mijn site.
Helaas lukt mij dat niet erg! Ik gebruik JCE-editor.
Kan iemand mij dat uitleggen hoe ik dat moet doen dmv. een voorbeeld?
Bij voorbaat dank,
Frank
Discussie gesloten.
- Hans van der Meer
-
- Administrator
-
- Weet soms dingen
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 2
24 dec 2017 17:33 #15864
door Hans van der Meer
Moderator Joomlacommunity
Mede-organisator JoomlaDagen
ex Team Leader Official Joomla Social Media Team, ex-JUG-organisator & Joostock (RIP) mede-organisator
Eigen site: www.hierbenikthuis.nl
Beantwoord door Hans van der Meer in topic link naar een anker op een andere pagina maken met JCE editor
Een anker werkt alleen op een pagina zover die geladen is. Dus een anker naar een andere pagina gaat niet werken, daarvoor kan je een hyperlink gebruiken.
Moderator Joomlacommunity
Mede-organisator JoomlaDagen
ex Team Leader Official Joomla Social Media Team, ex-JUG-organisator & Joostock (RIP) mede-organisator
Eigen site: www.hierbenikthuis.nl
Discussie gesloten.
- Martijn Maandag
-
- Administrator
-
- www.reisverslagen.netVertaler van Joomla op crowdin.com/project/joomla-cms.Vertaler van document
24 dec 2017 20:15 #15866
door Martijn Maandag
www.reisverslagen.net
Vertaler van Joomla op Crowdin .
Vertaler van documentatie en helpschermen via het volunteers.joomla.org/teams/community-translation-te
Beantwoord door Martijn Maandag in topic link naar een anker op een andere pagina maken met JCE editor
Je moet eerst in het artikel waar je naar verwijst een anker aanmaken. Dat kan gewoon met de JCE-editor (er bestaat een tekentje voor). Vervolgens ga je naar het artikel vanwaaruit je wilt verwijzen en maakt daar een link aan. Bij het aanmaken van de link kies je het betreffende artikel en hier zul je het anker zien verschijnen, wat je nu kiest.
www.reisverslagen.net
Vertaler van Joomla op Crowdin .
Vertaler van documentatie en helpschermen via het volunteers.joomla.org/teams/community-translation-te
Discussie gesloten.