- Ontvangen bedankjes 0
MS Edge is de enige afwijkende...
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
24 dec 2017 18:18 #15865
door
MS Edge is de enige afwijkende... werd gestart door
Ik heb m'n website in de volgende browsers getest: Safari, Google Chrome, Firefox en MS Edge.
MS Edge wijkt af van de rest: wanneer ik van pagina verander ijlen de kopteksten na. Heel even verschijnt een ander lettertype om vervolgens het juiste weer te geven.
Ik kan maar niet vinden waar Edge die info vandaan trekt, terwijl de andere browsers vloeiend overgaan van de ene in de andere pagina.
Zie hier .
MS Edge wijkt af van de rest: wanneer ik van pagina verander ijlen de kopteksten na. Heel even verschijnt een ander lettertype om vervolgens het juiste weer te geven.

Ik kan maar niet vinden waar Edge die info vandaan trekt, terwijl de andere browsers vloeiend overgaan van de ene in de andere pagina.
Zie hier .
Discussie gesloten.
- Hans van der Meer
-
- Administrator
-
- Weet soms dingen
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 2
24 dec 2017 22:37 #15867
door Hans van der Meer
Moderator Joomlacommunity
Mede-organisator JoomlaDagen
ex Team Leader Official Joomla Social Media Team, ex-JUG-organisator & Joostock (RIP) mede-organisator
Eigen site: www.hierbenikthuis.nl
Beantwoord door Hans van der Meer in topic MS Edge is de enige afwijkende...
Ik heb even doorgeklikt op je website en er is mij niks opgevallen in Edge. Verder, Edge heeft maar 5,5% gebruikers in NL in de afgelopen maand.
Moderator Joomlacommunity
Mede-organisator JoomlaDagen
ex Team Leader Official Joomla Social Media Team, ex-JUG-organisator & Joostock (RIP) mede-organisator
Eigen site: www.hierbenikthuis.nl
Discussie gesloten.
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
25 dec 2017 12:47 #15870
door
Beantwoord door in topic MS Edge is de enige afwijkende...
Ik heb nu ook geen last meer. Zal wellicht aan de cache gelegen hebben. Topic kan gesloten worden.
Dank voor de reactie!
Dank voor de reactie!
Discussie gesloten.