- Ontvangen bedankjes 0
Verwijspagina in module login werkt niet
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
25 dec 2017 19:32 #15876
door
Verwijspagina in module login werkt niet werd gestart door
Ik krijg na het inloggen automatisch de profielpagina te zien van de ingelogde user.
In de opties heb ik nochtans gekozen om na inloggen naar een andere pagina te gaan.
Waarmee zou dit te maken kunnen hebben?
Ik heb een paar screenshots bijgevoegd.
Alvast dank om me op pad te willen helpen...
Patrick
In de opties heb ik nochtans gekozen om na inloggen naar een andere pagina te gaan.
Waarmee zou dit te maken kunnen hebben?
Ik heb een paar screenshots bijgevoegd.
Alvast dank om me op pad te willen helpen...
Patrick
Discussie gesloten.
- Bavnevda
-
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
26 dec 2017 08:33 #15878
door Bavnevda
Beantwoord door Bavnevda in topic Verwijspagina in module login werkt niet
Gebruik je Community Builder in je site?
Discussie gesloten.
- Leen
-
- Gebruiker
-
- hobbie
Minder
Lees meer
- Berichten: 52
- Ontvangen bedankjes 0
26 dec 2017 08:55 #15879
door Leen
lvda
Beantwoord door Leen in topic Verwijspagina in module login werkt niet
Hallo Patrick,
Het is voor mij net of je plaatjes de module Login is en zo te zien gebruikt die ook geen positie?
(menu login of module login zijn dacht ik 2 verschillende dingen)
dus kan het het zijn dat je in je menu de Menu-itemtype * Inlogformulier gekozen heb.?
zo ja dan dien je daar juist bij tabblad optie de verwijzing te kiezen
Het is voor mij net of je plaatjes de module Login is en zo te zien gebruikt die ook geen positie?
(menu login of module login zijn dacht ik 2 verschillende dingen)
dus kan het het zijn dat je in je menu de Menu-itemtype * Inlogformulier gekozen heb.?
zo ja dan dien je daar juist bij tabblad optie de verwijzing te kiezen
lvda
Discussie gesloten.
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
26 dec 2017 09:16 #15880
door
Beantwoord door in topic Verwijspagina in module login werkt niet
Beste Bavnevda,
Doel is om deelnemers aan een evenement de mogelijkheid te geven in te loggen. Ook onze medewerkers moeten kunnen inloggen. Beide groepen moeten andere dingen kunnen en kunnen zien (dus elke groep een andere welkomstpagina).
Groetjes,
Patrick
Ik gebruik geen Community Builder, enkel het systeem van Joomla zelf. Ik kan mijn plan wel wat trekken met Joomla maar ben zeker geen expert. Ik vermoed dat CB toch wel wat kennis vereist?Gebruik je Community Builder in je site?
Doel is om deelnemers aan een evenement de mogelijkheid te geven in te loggen. Ook onze medewerkers moeten kunnen inloggen. Beide groepen moeten andere dingen kunnen en kunnen zien (dus elke groep een andere welkomstpagina).
Groetjes,
Patrick
Discussie gesloten.
- Ton Kemp
-
- Gebruiker
-
- Online marketeer @ ViatriX en Silvatica Marketing 's-Hertogenbosch, Docent Marketing @ Avans Hogesch
Minder
Lees meer
- Berichten: 25
- Ontvangen bedankjes 0
26 dec 2017 09:23 #15881
door Ton Kemp
Online marketeer @ Silvatica Marketing 's-Hertogenbosch
Customer Journey Manager @ViatriX.nl
Beantwoord door Ton Kemp in topic Verwijspagina in module login werkt niet
Op dze pagina staat e.e.a. mooi uitgelegd over dat inloggen:
magazine.joomla.org/issues/item/690-Joom...ferent-access-levels
magazine.joomla.org/issues/item/690-Joom...ferent-access-levels
Online marketeer @ Silvatica Marketing 's-Hertogenbosch
Customer Journey Manager @ViatriX.nl
Discussie gesloten.
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
26 dec 2017 09:28 #15882
door
Beantwoord door in topic Verwijspagina in module login werkt niet
Beste Leen,
Dank je voor je antwoord. Ik had de loginmodule geïntegreerd in een artikel. Blijkbaar lukt het dan niet. Ik heb nu effectief de loginmodule gekoppeld aan een positie als hij open moet gaan. Nu lukt het wel. Ik krijg wel niet zo'n uitgebreide opties te zien in mijn loginmodulle. Waar kan ik die vinden?
Anderzijds vind ik het vervelend dat mijn beginbericht "Welkom..." ook effectief in mijn menu zichtbaar moet zijn om die pagina bij het inloggen te kunnen tonen. Ik krijg ook enkel een "uitlogmodule" te zien als ik in mijn rechtermenu een item aanklik, het verschijnt niet vanzelf als je inlogt.
Je merkt het: ik moet nog veel leren hé
. Dank je wel om mij hierbij geduldig te helpen.
Groetjes,
Patrick
Dank je voor je antwoord. Ik had de loginmodule geïntegreerd in een artikel. Blijkbaar lukt het dan niet. Ik heb nu effectief de loginmodule gekoppeld aan een positie als hij open moet gaan. Nu lukt het wel. Ik krijg wel niet zo'n uitgebreide opties te zien in mijn loginmodulle. Waar kan ik die vinden?
Anderzijds vind ik het vervelend dat mijn beginbericht "Welkom..." ook effectief in mijn menu zichtbaar moet zijn om die pagina bij het inloggen te kunnen tonen. Ik krijg ook enkel een "uitlogmodule" te zien als ik in mijn rechtermenu een item aanklik, het verschijnt niet vanzelf als je inlogt.
Je merkt het: ik moet nog veel leren hé
. Dank je wel om mij hierbij geduldig te helpen.Groetjes,
Patrick
Discussie gesloten.
- Leen
-
- Gebruiker
-
- hobbie
Minder
Lees meer
- Berichten: 52
- Ontvangen bedankjes 0
26 dec 2017 10:00 #15883
door Leen
lvda
Beantwoord door Leen in topic Verwijspagina in module login werkt niet
Hallo Patrick,
maar ik dacht wel dat je als je gewoon zelf mogelijk een andere (login) welkom artikel maakt bij menu inhoud > artikelen
dan kan je toch zelf bepalen welke tekst je wel of niet wil weergeven.?
ja dat is dus omdat ik probeerde uit te leggen dat de menu-item login iets anders werkt(of uit ziet) dan de module login.Ik krijg wel niet zo'n uitgebreide opties te zien in mijn loginmodulle
maar ik dacht wel dat je als je gewoon zelf mogelijk een andere (login) welkom artikel maakt bij menu inhoud > artikelen
dan kan je toch zelf bepalen welke tekst je wel of niet wil weergeven.?
lvda
Discussie gesloten.
- Leen
-
- Gebruiker
-
- hobbie
Minder
Lees meer
- Berichten: 52
- Ontvangen bedankjes 0
26 dec 2017 10:19 #15884
door Leen
lvda
Beantwoord door Leen in topic Verwijspagina in module login werkt niet
En misschien dat je ook iets aan deze kan hebben
in en uitloggen
en er zijn ook vertaalde versies in omloop zoals deze in uitloggen vertaalde versie .
als het goed is kom dan je uitlog knop pas in menubalk als je bent ingelogt
in en uitloggen
en er zijn ook vertaalde versies in omloop zoals deze in uitloggen vertaalde versie .
als het goed is kom dan je uitlog knop pas in menubalk als je bent ingelogt
lvda
Discussie gesloten.
- Patrick
-
- Gebruiker
-
- Joomla Enthousiasteling
Minder
Lees meer
- Berichten: 20
- Ontvangen bedankjes 1
27 dec 2017 06:02 #15885
door Patrick
Beantwoord door Patrick in topic Verwijspagina in module login werkt niet
Hallo Patrick,
De pagina waar je naar doorverwijst is volgens mij een publieke pagina. Probeer eens een kopie van de pagina start et maken en deze alleen op geregisteerd te zetten. Dan de inlog doorverwijzen naar de geregistreerde pagina. Misschien dat het dit is. Laat je het even weten, ben zelf eigenlijk ook wel benieuwd.
De pagina waar je naar doorverwijst is volgens mij een publieke pagina. Probeer eens een kopie van de pagina start et maken en deze alleen op geregisteerd te zetten. Dan de inlog doorverwijzen naar de geregistreerde pagina. Misschien dat het dit is. Laat je het even weten, ben zelf eigenlijk ook wel benieuwd.
Discussie gesloten.
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
27 dec 2017 10:15 #15886
door
Beantwoord door in topic Verwijspagina in module login werkt niet
Hallo allemaal,
Dank u wel voor de vele nuttige tips. Alle eindjes samen hebben tot een bevredigende oplossing gezorgd.
Ik heb mijn loginmodule uit het artikel gehaald en via een menu-item laten verwijzen naar een ander menu. Ik heb dan mijn Welkomstbericht 'geregistreerd' gemaakt en verbonden met een 'verborgen menu' maar wel gepubliceerd. Maw je ziet het menu niet, maar je krijgt wel het welkomstbericht te zien eens je inlogt.
Probleem is dus opgelost.
Is er een manier waarop ik kan aanduiden dat het item gesloten mag worden?
Groetjes en nogmaals enorme dank voor de vele steun!
Patrick
Dank u wel voor de vele nuttige tips. Alle eindjes samen hebben tot een bevredigende oplossing gezorgd.
Ik heb mijn loginmodule uit het artikel gehaald en via een menu-item laten verwijzen naar een ander menu. Ik heb dan mijn Welkomstbericht 'geregistreerd' gemaakt en verbonden met een 'verborgen menu' maar wel gepubliceerd. Maw je ziet het menu niet, maar je krijgt wel het welkomstbericht te zien eens je inlogt.
Probleem is dus opgelost.
Is er een manier waarop ik kan aanduiden dat het item gesloten mag worden?
Groetjes en nogmaals enorme dank voor de vele steun!
Patrick
Discussie gesloten.