- Berichten: 20
- Ontvangen bedankjes 1
Kan (helemaal) niets meer opslaan
- Patrick
-
- Gebruiker
-
- Joomla Enthousiasteling
Minder
Lees meer
07 jan 2018 07:36 #15963
door Patrick
Beantwoord door Patrick in topic Kan (helemaal) niets meer opslaan
Aad kijk eens welke rechten je hebt. Daar zal het hem in zitten. Is overigens een wordpress-site, dat is heel wat anders als Joomla.
Discussie gesloten.
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
07 jan 2018 10:03 #15967
door
Beantwoord door in topic Kan (helemaal) niets meer opslaan
Beste Adje en forumleden, dat klopt het is nu even een WP site, ik weet dat dat vloeken in de kerk is hier, maar ik heb meer dan een week naar de oorzaak van het niet functioneren gezocht en niet gevonden. Ik voelde dat ik aan de leden van mijn vereniging moest laten weten dat er iets aan de hand was. Dat gaat snel met een kant en klaar frontje van WP. Uiteraard wil ik graag mijn uitgebreide oude Joomla site terug, ik heb de Akeeba backups nog. Dus wanneer iemand een goede tip heeft houd ik me nog steeds aanbevolen. Er zal toch wel ergens iemand zijn die hetzelfde probleem heeft (of had)?
Discussie gesloten.
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
08 jan 2018 17:38 #15972
door
Beantwoord door in topic Kan (helemaal) niets meer opslaan
De tips hebben we al gegeven Aad: controleer de rechten en ook of je zelf nog superadmin ben.
Stuur me je akeeba backup via mytransfer en ik ga het bekijken (stuur ook de ww en de db gegevens)
Ad
Stuur me je akeeba backup via mytransfer en ik ga het bekijken (stuur ook de ww en de db gegevens)
Ad
Discussie gesloten.
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
08 jan 2018 22:14 #15975
door
Beantwoord door in topic Kan (helemaal) niets meer opslaan
Beste Adje,
als je dat zou willen doen, graag! Ik had de pech dat de Akeeba-backup 2,3 gB groot was, dus heb ik eerst een hoop foto's verwijderd en een nieuwe backup gemaakt. (Ik kan wel mappen aanmaken en verwijderen, menu aanpassen, maar niets in de editor van artikelen..)
Nu kan ie in Wetransfer.. Maar waar vind ik je email adres?
als je dat zou willen doen, graag! Ik had de pech dat de Akeeba-backup 2,3 gB groot was, dus heb ik eerst een hoop foto's verwijderd en een nieuwe backup gemaakt. (Ik kan wel mappen aanmaken en verwijderen, menu aanpassen, maar niets in de editor van artikelen..)
Nu kan ie in Wetransfer.. Maar waar vind ik je email adres?
Discussie gesloten.
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
09 jan 2018 19:54 #15979
door
Beantwoord door in topic Kan (helemaal) niets meer opslaan
In mijn profiel staat (dacht ik) mijn emailadres
Ad
Ad
Discussie gesloten.
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
10 jan 2018 22:11 #15981
door
Beantwoord door in topic Kan (helemaal) niets meer opslaan
Probeer eens een andere browser, gaat het dan nog niet?
Leeg alle cache folders op de server. Probeer dan de database te repareren en complete Joomla bestanden kopieren over je huidige site. En zorg dat je ftp instellingen goed staan. Als ie ze als Ascii wegschrijft geeft dat problemen. Komt laatste tijd vaker voor, waarom weet ik (nog) niet.
Leeg alle cache folders op de server. Probeer dan de database te repareren en complete Joomla bestanden kopieren over je huidige site. En zorg dat je ftp instellingen goed staan. Als ie ze als Ascii wegschrijft geeft dat problemen. Komt laatste tijd vaker voor, waarom weet ik (nog) niet.
Discussie gesloten.
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
12 jan 2018 14:54 #15994
door
Beantwoord door in topic Kan (helemaal) niets meer opslaan
Allemaal bedankt voor het meedenken, helaas is de oplossing er niet uitgekomen. Toch dank ik iedereen voor de serieuze tips die toch leerzaam waren. Nu ga ik de website van de grond af aan weer opnieuw bouwen met een schone code, want het heeft geen zin om wekenlang een speld in een hooiberg te zoeken.
Ik wil nu niet op 'markeer als opgelost' drukken , maar ik zou de forumleider willen vragen deze topic te sluiten.
Met groet Aad
Ik wil nu niet op 'markeer als opgelost' drukken , maar ik zou de forumleider willen vragen deze topic te sluiten.
Met groet Aad
Discussie gesloten.