- Ontvangen bedankjes 0
Hoe de vertoning van ‘getagde items’ in aantal beperken?
- Wim
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
- Webwerk doe ik nu alleen nog maar voor vrienden.
Minder
Lees meer
23 jan 2018 11:19 #16135
door Wim
Hoe de vertoning van ‘getagde items’ in aantal beperken? werd gestart door Wim
Bij de weergave van ‘getagde items’ zijn er maar twee keuzes:
- de weergave van alle getagde items (dus veel artikelen onder elkaar)
- de weergave van een lijst met items (met alleen de titels)
Dat is een vrij beperkte keuze.
Weet iemand een manier om het aantal vertoonde artikelen te beperken? Bijvoorbeeld net zoals dat bij een categorieblog kan, waarbij de rest van de artikelen als links worden getoond.
- de weergave van alle getagde items (dus veel artikelen onder elkaar)
- de weergave van een lijst met items (met alleen de titels)
Dat is een vrij beperkte keuze.
Weet iemand een manier om het aantal vertoonde artikelen te beperken? Bijvoorbeeld net zoals dat bij een categorieblog kan, waarbij de rest van de artikelen als links worden getoond.
Discussie gesloten.
- Leen
-
- Gebruiker
-
- hobbie
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
23 jan 2018 11:57 #16136
door Leen
lvda
Beantwoord door Leen in topic Hoe de vertoning van ‘getagde items’ in aantal beperken?
Hallo Wim,
Nu weet ik niet zeker os dat het is wat je zoekt maar als je in het administrator gedeelte op
systeem > Algemene instellingen klikt dan komt er links onder een lijst te staan en daar staat ook tags bij.
Nu weet ik niet zeker os dat het is wat je zoekt maar als je in het administrator gedeelte op
systeem > Algemene instellingen klikt dan komt er links onder een lijst te staan en daar staat ook tags bij.
lvda
Discussie gesloten.
- Wim
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
- Webwerk doe ik nu alleen nog maar voor vrienden.
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
23 jan 2018 13:26 #16137
door Wim
Beantwoord door Wim in topic Hoe de vertoning van ‘getagde items’ in aantal beperken?
Hoi Leen. Nee, daarmee kun je alleen het aantal versies van één artikel vastleggen.
Ik bedoel het aantal artikelen dat op een pagina wordt weergegeven. Zoals je dat bij een menu-item 'Categorieblog' kunt doen bij 'blogweergave'.
Ik bedoel het aantal artikelen dat op een pagina wordt weergegeven. Zoals je dat bij een menu-item 'Categorieblog' kunt doen bij 'blogweergave'.
Discussie gesloten.
- Leen
-
- Gebruiker
-
- hobbie
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
23 jan 2018 13:48 #16138
door Leen
lvda
Beantwoord door Leen in topic Hoe de vertoning van ‘getagde items’ in aantal beperken?
Hallo Wim,
Ja jammer was daar al bang voor dat niet was wat je zocht.
maar ik dacht dat daar op tabblad itemselectie de instelling Maximum items misschien iets was.
Ik heb zo optie allen maar gezien in de Module: Populaire tags dacht ik
Ja jammer was daar al bang voor dat niet was wat je zocht.
maar ik dacht dat daar op tabblad itemselectie de instelling Maximum items misschien iets was.
Ik heb zo optie allen maar gezien in de Module: Populaire tags dacht ik
lvda
Discussie gesloten.