- Ontvangen bedankjes 0
Artikel link toevoegen, in artikel fout
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
26 feb 2018 17:16 #16515
door
Artikel link toevoegen, in artikel fout werd gestart door
Joomla versie: 3.8.5
Sinds enkele dagen is er plots een probleem/fout, om een artikel link toe te voegen in een artikel. (zie foto)
Foutmelding (javascript:void(0))
Andere fouten die ook zijn opgekomen zijn de volgende:
1 - Installeren - Installeren vanaf web
2 - Installer - Install from Upload
3 - Installer - Install from Folder
Hij laat dit na herhaaldelijk een refresh te geven pas eens zien.
Echter ook met ftp krijg ik ineens een foutmelding, deze die wellicht er ook meet te maken zou kunnen hebben;
Fout: Server stuurde ongesorteerde certificaatketen in strijd met de TLS specificaties
Verdere handelingen, om van de ineens ontstaande foutmeldingen af te komen zijn:
Oude backup opnieuw een restore gegeven [geen resultaat]
Server & msql totaal verwijderd, en opnieuw een oude backup restore gegeven [geen resultaat]
Backhand joomla, alle plugins en componenten verwijderd uit joomla [geen resultaat]
VPS Server een complete redeploy gegeven, en letterlijk alles opnieuw geinstalleerd, en de oude beackup een restore gegeven [geen resultaat]
Sinds enkele dagen is er plots een probleem/fout, om een artikel link toe te voegen in een artikel. (zie foto)
Foutmelding (javascript:void(0))
Andere fouten die ook zijn opgekomen zijn de volgende:
1 - Installeren - Installeren vanaf web
2 - Installer - Install from Upload
3 - Installer - Install from Folder
Hij laat dit na herhaaldelijk een refresh te geven pas eens zien.
Echter ook met ftp krijg ik ineens een foutmelding, deze die wellicht er ook meet te maken zou kunnen hebben;
Fout: Server stuurde ongesorteerde certificaatketen in strijd met de TLS specificaties
Verdere handelingen, om van de ineens ontstaande foutmeldingen af te komen zijn:
Oude backup opnieuw een restore gegeven [geen resultaat]
Server & msql totaal verwijderd, en opnieuw een oude backup restore gegeven [geen resultaat]
Backhand joomla, alle plugins en componenten verwijderd uit joomla [geen resultaat]
VPS Server een complete redeploy gegeven, en letterlijk alles opnieuw geinstalleerd, en de oude beackup een restore gegeven [geen resultaat]
Discussie gesloten.
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
02 mrt 2018 18:37 #16545
door
Beantwoord door in topic Artikel link toevoegen, in artikel fout
Even een update
1 - computer browsers verwijderd, en na het opstarten van de computer weer de brouwers installeert [geen resultaat]
2 - nogmaals ccCleaner uitgevoerd [geen resultaat]
zonder knoppen
Met knoppen artikelen beheer
beperkt
link toevoegen, via de pop-up zie foto. Blijft in de pop-up staan en wordt geen link toegevoegd in het artikel
Installeren via de web
Na diverse malen de brouwers een refrech te hebben gegeven komen enkele functies terug maar zeer beperkt
1 - computer browsers verwijderd, en na het opstarten van de computer weer de brouwers installeert [geen resultaat]
2 - nogmaals ccCleaner uitgevoerd [geen resultaat]
zonder knoppen
Met knoppen artikelen beheer
beperkt
link toevoegen, via de pop-up zie foto. Blijft in de pop-up staan en wordt geen link toegevoegd in het artikel
Installeren via de web
Na diverse malen de brouwers een refrech te hebben gegeven komen enkele functies terug maar zeer beperkt
Discussie gesloten.
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
04 mrt 2018 15:55 #16558
door
Beantwoord door in topic Artikel link toevoegen, in artikel fout
Het lijkt wel een live blog!
Via Joomla Update, heb ik de tabblad Upload & Update, heb ik een upgrade bestand gebruikt met de hoop dat de joomla versie weer zou werken zoals het behoord te werken.
Deze optie heeft dus ook niet, het probleem verholpen dat alle functies weer zou werken zoals het behoort te werken. In diverse brouwsers IE zoals Fox blijft het probleem het zelfde.
Via Joomla Update, heb ik de tabblad Upload & Update, heb ik een upgrade bestand gebruikt met de hoop dat de joomla versie weer zou werken zoals het behoord te werken.
Deze optie heeft dus ook niet, het probleem verholpen dat alle functies weer zou werken zoals het behoort te werken. In diverse brouwsers IE zoals Fox blijft het probleem het zelfde.
Discussie gesloten.