- Ontvangen bedankjes 0
Fout bij inloggen
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
03 mrt 2018 08:30 #16546
door
Fout bij inloggen werd gestart door
Ik heb een bestaande website, die ik gecopieerd heb naar een test-omgeving bij een ander hosting bedrijf. De productie-website draait onder HTTPS de testomgeving niet.
Een deel van de site is alleen toegankelijk als je ingelogd bent. Als ik wil inloggen op de testsite krijg ik een foutmelding : U bent niet bevoegd om deze pagina te bekijken! De productie site draait perfect en kan ik gewoon inloggen.
Ik heb met Akeeba-backup een backup gemaakt van de productie-site en deze gerestored op test omgeving.
Heeft iemand enig idee wat er aan de hand kan zijn ?
Een deel van de site is alleen toegankelijk als je ingelogd bent. Als ik wil inloggen op de testsite krijg ik een foutmelding : U bent niet bevoegd om deze pagina te bekijken! De productie site draait perfect en kan ik gewoon inloggen.
Ik heb met Akeeba-backup een backup gemaakt van de productie-site en deze gerestored op test omgeving.
Heeft iemand enig idee wat er aan de hand kan zijn ?
Discussie gesloten.
03 mrt 2018 09:41 #16547
door Rondeb
Beantwoord door Rondeb in topic Fout bij inloggen
Goedemorgen,
heb je misschien een beveiliging extensie geïnstalleerd? zoals akeeba AdminTools of RsFirewall.
Groeten Ron
heb je misschien een beveiliging extensie geïnstalleerd? zoals akeeba AdminTools of RsFirewall.
Groeten Ron
Discussie gesloten.