- Ontvangen bedankjes 0
Hoe kan ik een link toevoegen in de accordion widgetkit?
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
06 mrt 2018 07:57 #16563
door
Hoe kan ik een link toevoegen in de accordion widgetkit? werd gestart door
Beste mensen,
Allereerst wil ik zeggen dat ik nieuw ben hier, en ook Joomla is nieuw voor mij. Ik heb een, in mijn ogen, simpele vraag, maar misschien zit ik hier helemaal niet op de goede plek om hem te stellen. Ik ben geen websitebouwer ofzo, maar toch hoop ik dat jullie mij kunnen helpen.
Mijn vraag is de volgende:
Hoe kun je binnen de Accordion widgetkit een tekst klikbaar maken? Dus een link toevoegen? Als ik de accordion wil 'editen' krijg ik een scherm in beeld (zie bijlage) waarin ik tekst kan typen, maar nergens kan ik daar een link aan koppelen. Hij blijft het als platte tekst zien.
Het zal vast iets simpels zijn, maar ik krijg niet achterhaald hoe dit zit. Bij voorbaat dank voor jullie hulp!
Allereerst wil ik zeggen dat ik nieuw ben hier, en ook Joomla is nieuw voor mij. Ik heb een, in mijn ogen, simpele vraag, maar misschien zit ik hier helemaal niet op de goede plek om hem te stellen. Ik ben geen websitebouwer ofzo, maar toch hoop ik dat jullie mij kunnen helpen.
Mijn vraag is de volgende:
Hoe kun je binnen de Accordion widgetkit een tekst klikbaar maken? Dus een link toevoegen? Als ik de accordion wil 'editen' krijg ik een scherm in beeld (zie bijlage) waarin ik tekst kan typen, maar nergens kan ik daar een link aan koppelen. Hij blijft het als platte tekst zien.
Het zal vast iets simpels zijn, maar ik krijg niet achterhaald hoe dit zit. Bij voorbaat dank voor jullie hulp!
Discussie gesloten.
06 mrt 2018 10:41 #16566
door Rondeb
Beantwoord door Rondeb in topic Hoe kan ik een link toevoegen in de accordion widgetkit?
Hallo,
welkom hier op het forum en dus ook in de wereld van Joomla
Installeer eens JCE editor en zet deze op bij algemene instellingen JCE editor op standaard.
En desnoods bij je gebruikers account ook JCE editor als standaard gebruiken.
Als laatste je cache even opschonen van je site en browser.
Succes ermee.
Groeten Ron
welkom hier op het forum en dus ook in de wereld van Joomla

Installeer eens JCE editor en zet deze op bij algemene instellingen JCE editor op standaard.
En desnoods bij je gebruikers account ook JCE editor als standaard gebruiken.
Als laatste je cache even opschonen van je site en browser.
Succes ermee.
Groeten Ron
Discussie gesloten.
- Hans van der Meer
-
- Administrator
-
- Weet soms dingen
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 2
06 mrt 2018 11:10 #16567
door Hans van der Meer
Moderator Joomlacommunity
Mede-organisator JoomlaDagen
ex Team Leader Official Joomla Social Media Team, ex-JUG-organisator & Joostock (RIP) mede-organisator
Eigen site: www.hierbenikthuis.nl
Beantwoord door Hans van der Meer in topic Hoe kan ik een link toevoegen in de accordion widgetkit?
Hoi Wendy en welkom. 
JCE, die Rondeb noemt, is populaire editor binnen de Joomla wereld. Ik gebruik die zelf ook maar TinyMCE, de standaardeditor na installatie van Joomla kan meer dan wat jij nu ziet.
Ga naar Extensies - Plugins en zoek dan naar TinyMCE. Open deze plugin en je komt in een ietwat druk scherm terecht. Je ziet drie tabjes met Set 2, Set 1, Set 0 staan. Als je hier Set 1 of 0 kiest krijg je in de werkbalk de link-icon beschikbaar. Maak je keuze, sla de plugin op en ga terug naar je widgetkit en je kan dan een link toevoegen.

JCE, die Rondeb noemt, is populaire editor binnen de Joomla wereld. Ik gebruik die zelf ook maar TinyMCE, de standaardeditor na installatie van Joomla kan meer dan wat jij nu ziet.
Ga naar Extensies - Plugins en zoek dan naar TinyMCE. Open deze plugin en je komt in een ietwat druk scherm terecht. Je ziet drie tabjes met Set 2, Set 1, Set 0 staan. Als je hier Set 1 of 0 kiest krijg je in de werkbalk de link-icon beschikbaar. Maak je keuze, sla de plugin op en ga terug naar je widgetkit en je kan dan een link toevoegen.
Moderator Joomlacommunity
Mede-organisator JoomlaDagen
ex Team Leader Official Joomla Social Media Team, ex-JUG-organisator & Joostock (RIP) mede-organisator
Eigen site: www.hierbenikthuis.nl
Discussie gesloten.
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
06 mrt 2018 11:35 #16568
door
Beantwoord door in topic Hoe kan ik een link toevoegen in de accordion widgetkit?
Beste Ron en beste Hans,
Enorm bedankt voor jullie antwoorden! Ik snap weer een beetje beter hoe Joomla in elkaar zit en het is me inderdaad gelukt om de links te kunnen toevoegen! Super! Ik kan weer verder nu en daar ben ik blij om. Nogmaals dank!
Enorm bedankt voor jullie antwoorden! Ik snap weer een beetje beter hoe Joomla in elkaar zit en het is me inderdaad gelukt om de links te kunnen toevoegen! Super! Ik kan weer verder nu en daar ben ik blij om. Nogmaals dank!
Discussie gesloten.