- Ontvangen bedankjes 0
PHP versie verhoogd, nu verschijnt code pagina van Joomla
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
03 apr 2018 09:44 #16726
door
PHP versie verhoogd, nu verschijnt code pagina van Joomla werd gestart door
Hallo, kreeg de melding in Joomla dat mijn php verouderd is. Via provider Versio mijn PHP verhoogd. Maar nu springt er een code pagina tevoorschijn op
www.aandeplas.nl
. Heb de PHP weer teruggezet, maar de code pagina blijft verschijnen. Vervelend! Wat kan ik doen om dit op te heffen?
Discussie gesloten.
- Hans van der Meer
-
- Administrator
-
- Weet soms dingen
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 2
03 apr 2018 09:48 #16727
door Hans van der Meer
Moderator Joomlacommunity
Mede-organisator JoomlaDagen
ex Team Leader Official Joomla Social Media Team, ex-JUG-organisator & Joostock (RIP) mede-organisator
Eigen site: www.hierbenikthuis.nl
Beantwoord door Hans van der Meer in topic PHP versie verhoogd, nu verschijnt code pagina van Joomla
Sorry, ik kan niet helpen. Ik kom uit op
www.zomerrestaurant.nl/
en daar is Flash voor nodig, die heb ik niet meer uit veiligheid.
ex Team Leader Official Joomla Social Media Team, ex-JUG-organisator & Joostock (RIP) mede-organisator
Discussie gesloten.
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
03 apr 2018 09:53 #16728
door
Beantwoord door in topic PHP versie verhoogd, nu verschijnt code pagina van Joomla
Sorry verkeerde url. Het is
www.aandeplasoranje.nl
Discussie gesloten.
- Hans van der Meer
-
- Administrator
-
- Weet soms dingen
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 2
03 apr 2018 10:01 #16729
door Hans van der Meer
Beantwoord door Hans van der Meer in topic PHP versie verhoogd, nu verschijnt code pagina van Joomla
Daar krijg ik direct een download popup op mijn scherm.
Discussie gesloten.
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
03 apr 2018 10:09 #16731
door
Beantwoord door in topic PHP versie verhoogd, nu verschijnt code pagina van Joomla
Ja, hoe krijg ik die download popup weg?
Discussie gesloten.
- Hans van der Meer
-
- Administrator
-
- Weet soms dingen
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 2
03 apr 2018 10:16 #16732
door Hans van der Meer
Even mijn eigen bericht verwijderd want eigenlijk was dat niet het juiste antwoord. Kan je aangeven welke PHP-versie nu op je website actief is?
Discussie gesloten.
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
03 apr 2018 10:35 #16733
door
Ik heb de PHP versie op 5.6 gezet. Maar wat is de minimale PHP versie waarop mijn site mag draaien? En zijn er ook (vooralsnog) beperkingen aan een hogere PHP versie?
Discussie gesloten.
03 apr 2018 11:01 #16734
door Rondeb
Beantwoord door Rondeb in topic PHP versie verhoogd, nu verschijnt code pagina van Joomla
Hier ook popup venster en dus geen site!
Groeten Ron
Groeten Ron
Discussie gesloten.
- Hans van der Meer
-
- Administrator
-
- Weet soms dingen
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 2
03 apr 2018 11:14 #16735
door Hans van der Meer
Ik zou even bij Version een ticket inschieten, aangezien ze zelf het platform in beheer hebben zien die vast snel wat hier misgaat. Het lijkt me niet een Joomla-probleem toe.
Volgens mij download ik gewoon het standaard index.php bestand, dus gaat er iets met met je PHP activiteit.
Volgens mij download ik gewoon het standaard index.php bestand, dus gaat er iets met met je PHP activiteit.
Discussie gesloten.
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
03 apr 2018 12:18 #16736
door
Ik heb het bij Versio aangekaart. Dit was het probleem:
Dit werd veroorzaakt door een code in het htaccess bestand. Die heb ik bij deze verwijderd. De website laadt nu weer.
Hartelijk dank voor het meedenken! Ik ben blij dat de site weer normaal bereikbaar is
Dit werd veroorzaakt door een code in het htaccess bestand. Die heb ik bij deze verwijderd. De website laadt nu weer.
Hartelijk dank voor het meedenken! Ik ben blij dat de site weer normaal bereikbaar is
Discussie gesloten.