- Ontvangen bedankjes 0
iFrame Wrapper no show
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
04 apr 2018 09:14 #16745
door
iFrame Wrapper no show werd gestart door
Ik heb op mijn site een aantal iFrame wrappers staan, die het voorheen altijd deden. Nu niet meer.
Is er iets gewijzigd in het iFrame beleid of kan het ook zijn dat de link die ik in de iFrame zet is beveiligd tegen bijvoorbeeld deeplinking?
link voorbeeld: bsvzuidvogels.nl/index.php/honkbal-12207...ompetitie-informatie
Is er iets gewijzigd in het iFrame beleid of kan het ook zijn dat de link die ik in de iFrame zet is beveiligd tegen bijvoorbeeld deeplinking?
link voorbeeld: bsvzuidvogels.nl/index.php/honkbal-12207...ompetitie-informatie
Discussie gesloten.
- Hans van der Meer
-
- Administrator
-
- Weet soms dingen
Minder
Lees meer
- Berichten: 25
- Ontvangen bedankjes 2
04 apr 2018 10:05 #16746
door Hans van der Meer
Moderator Joomlacommunity
Mede-organisator JoomlaDagen
ex Team Leader Official Joomla Social Media Team, ex-JUG-organisator & Joostock (RIP) mede-organisator
Eigen site: www.hierbenikthuis.nl
Beantwoord door Hans van der Meer in topic iFrame Wrapper no show
Deze website wordt op mijn werk niet door de firewall gelaten dus ik kan het niet controleren maar je kan met een simpele regel in de htaccess iframes buiten je eigen website verbieden: X-Frame-Options.
Wellicht dat dit van toepassing is.
Wellicht dat dit van toepassing is.
Moderator Joomlacommunity
Mede-organisator JoomlaDagen
ex Team Leader Official Joomla Social Media Team, ex-JUG-organisator & Joostock (RIP) mede-organisator
Eigen site: www.hierbenikthuis.nl
Discussie gesloten.
- RVdwdb
-
- Gebruiker
-
- -
Minder
Lees meer
- Berichten: 3
- Ontvangen bedankjes 0
04 apr 2018 19:27 #16752
door RVdwdb
Beantwoord door RVdwdb in topic iFrame Wrapper no show
Als je de pagina opvraag krijg ik een 404-foutmelding.
Maar als ik vervolgens via je home naar teams heren1 / competitieinformatie ga zie ik dat je daar externe links hebt staan en geen iframes.
Heb je ze aangepast?
Zet anders van 1 team even terug naar iframes, krijg je dan een foutmelding, of wat gebeurt er dan precies?
Maar als ik vervolgens via je home naar teams heren1 / competitieinformatie ga zie ik dat je daar externe links hebt staan en geen iframes.
Heb je ze aangepast?
Zet anders van 1 team even terug naar iframes, krijg je dan een foutmelding, of wat gebeurt er dan precies?
Discussie gesloten.
04 apr 2018 20:17 #16753
door Rondeb
Beantwoord door Rondeb in topic iFrame Wrapper no show
Hier ook 404 pagina bij opvragen link.
Groeten Ron
Groeten Ron
Discussie gesloten.
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
05 apr 2018 10:27 #16757
door
Beantwoord door in topic iFrame Wrapper no show
Klopt dat het niet vindbaar was, had het maar even met de botte bijl opgelost.
Inmiddels bij een team de iFrame aangebracht, te vinden onder deze link:
bsvzuidvogels.nl/index.php/softbal/heren...ompetitie-informatie
Inmiddels bij een team de iFrame aangebracht, te vinden onder deze link:
bsvzuidvogels.nl/index.php/softbal/heren...ompetitie-informatie
Discussie gesloten.
- Hans van der Meer
-
- Administrator
-
- Weet soms dingen
Minder
Lees meer
- Berichten: 25
- Ontvangen bedankjes 2
05 apr 2018 10:34 #16758
door Hans van der Meer
Moderator Joomlacommunity
Mede-organisator JoomlaDagen
ex Team Leader Official Joomla Social Media Team, ex-JUG-organisator & Joostock (RIP) mede-organisator
Eigen site: www.hierbenikthuis.nl
Beantwoord door Hans van der Meer in topic iFrame Wrapper no show
Dat gaat je niet lukken, de KNBSB heeft iframe verboden behalve op hun eigen website.
Controle op security headers
Controle op security headers
X-Frame-Options: SAMEORIGIN
Moderator Joomlacommunity
Mede-organisator JoomlaDagen
ex Team Leader Official Joomla Social Media Team, ex-JUG-organisator & Joostock (RIP) mede-organisator
Eigen site: www.hierbenikthuis.nl
Discussie gesloten.
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
05 apr 2018 10:36 #16759
door
Beantwoord door in topic iFrame Wrapper no show
Was ik al bang voor, maar nu weet ik het zeker. Bedankt!
Discussie gesloten.