- Ontvangen bedankjes 0
Plots niet meer mogelijk om foto's te uploaden, zelfs nieuwe map aanmaken is onmogelijk
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
20 apr 2018 11:17 #16831
door
Plots niet meer mogelijk om foto's te uploaden, zelfs nieuwe map aanmaken is onmogelijk werd gestart door
Beste mensen,
Hier ben ik weer met een vreemd probleem. Ik hoop dat iemand mij kan helpen!
Ik kan sinds vandaag ineens geen foto's meer uploaden via mediabeheer. Hij geeft aan: unable to move file...
Ik heb al gekeken of de folders 'writable' waren, en dat was het geval. Ik snap niet goed waarom ik nu dit probleem ervaar, de laatste keer dat ik aan de site gewerkt heb, had ik geen enkel probleem met het uploaden van foto's. In de tussentijd heb ik niets veranderd.
Heeft iemand een idee? Het is vast weer iets simpels, maar ik vat hem niet.
Alvast enorm bedankt voor jullie hulp!
Groeten,
Wendy
Nog een paar toevoegingen: ik heb verschillende browsers geprobeerd, geen verschil. Ook heb ik wat overtollige foto's verwijderd (voor het geval de beschikbare ruimte vol zat), ook geen oplossing. Daarnaast is het simpel aanmaken van een nieuwe map binnen de mediabeheer ook niet mogelijk. Ik begrijp er niets van.
Hier ben ik weer met een vreemd probleem. Ik hoop dat iemand mij kan helpen!
Ik kan sinds vandaag ineens geen foto's meer uploaden via mediabeheer. Hij geeft aan: unable to move file...
Ik heb al gekeken of de folders 'writable' waren, en dat was het geval. Ik snap niet goed waarom ik nu dit probleem ervaar, de laatste keer dat ik aan de site gewerkt heb, had ik geen enkel probleem met het uploaden van foto's. In de tussentijd heb ik niets veranderd.
Heeft iemand een idee? Het is vast weer iets simpels, maar ik vat hem niet.
Alvast enorm bedankt voor jullie hulp!
Groeten,
Wendy
Nog een paar toevoegingen: ik heb verschillende browsers geprobeerd, geen verschil. Ook heb ik wat overtollige foto's verwijderd (voor het geval de beschikbare ruimte vol zat), ook geen oplossing. Daarnaast is het simpel aanmaken van een nieuwe map binnen de mediabeheer ook niet mogelijk. Ik begrijp er niets van.
Discussie gesloten.
- Martijn Maandag
-
- Administrator
-
- www.reisverslagen.netVertaler van Joomla op crowdin.com/project/joomla-cms.Vertaler van document
20 apr 2018 14:00 #16832
door Martijn Maandag
www.reisverslagen.net
Vertaler van Joomla op Crowdin .
Vertaler van documentatie en helpschermen via het volunteers.joomla.org/teams/community-translation-te
Beantwoord door Martijn Maandag in topic Plots niet meer mogelijk om foto's te uploaden, zelfs nieuwe map aanmaken is onmogelijk
Kun je wel in een artikel een foto uploaden en gebruiken?
www.reisverslagen.net
Vertaler van Joomla op Crowdin .
Vertaler van documentatie en helpschermen via het volunteers.joomla.org/teams/community-translation-te
Discussie gesloten.
- Patrick
-
- Gebruiker
-
- Joomla Enthousiasteling
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 1
20 apr 2018 16:19 #16833
door Patrick
Beantwoord door Patrick in topic Plots niet meer mogelijk om foto's te uploaden, zelfs nieuwe map aanmaken is onmogelijk
Heb je al contact gezocht met de provider?
Discussie gesloten.
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
20 apr 2018 21:25 #16834
door
Beantwoord door in topic Plots niet meer mogelijk om foto's te uploaden, zelfs nieuwe map aanmaken is onmogelijk
Beste Martijn,
Dankjewel voor je reactie. In een artikel een foto uploaden lukt ook niet. Krijg dan dezelfde melding(en). Is er nog iets anders wat ik kan proberen?
Dankjewel voor je reactie. In een artikel een foto uploaden lukt ook niet. Krijg dan dezelfde melding(en). Is er nog iets anders wat ik kan proberen?
Discussie gesloten.
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
20 apr 2018 21:33 #16835
door
Beantwoord door in topic Plots niet meer mogelijk om foto's te uploaden, zelfs nieuwe map aanmaken is onmogelijk
Beste Patrick,
Ook bedankt voor je reactie. Nee, ik heb geen contact gehad met de provider. Deze website is gebouwd door iemand anders in opdracht van een vriend. Die vriend heeft me gevraagd vanaf nu zijn website te gaan onderhouden, maar ik heb dus niet zelf de website opgezet. Ik zou aan hem moeten vragen wie de provider is.
Wat zou ik aan de provider moeten vragen? Sorry, maar ik ben nog maar net aan deze website begonnen en ben dus nog niet zo ervaren met Joomla.
Ook bedankt voor je reactie. Nee, ik heb geen contact gehad met de provider. Deze website is gebouwd door iemand anders in opdracht van een vriend. Die vriend heeft me gevraagd vanaf nu zijn website te gaan onderhouden, maar ik heb dus niet zelf de website opgezet. Ik zou aan hem moeten vragen wie de provider is.
Wat zou ik aan de provider moeten vragen? Sorry, maar ik ben nog maar net aan deze website begonnen en ben dus nog niet zo ervaren met Joomla.
Discussie gesloten.
20 apr 2018 21:47 #16836
door Rondeb
Beantwoord door Rondeb in topic Plots niet meer mogelijk om foto's te uploaden, zelfs nieuwe map aanmaken is onmogelijk
Hallo,
je hebt gekeken of de folders Schrijfbaar zijn maar waar heb je dat gecontroleerd?
Want je kan het ook controleren in joomla zelf bij www.jousite.nl/administrator/index.php?o...m_admin&view=sysinfo
En tabblad Maprechten daar moet bijna alles groen zijn alleen de config file niet.
Groeten Ron
je hebt gekeken of de folders Schrijfbaar zijn maar waar heb je dat gecontroleerd?
Want je kan het ook controleren in joomla zelf bij www.jousite.nl/administrator/index.php?o...m_admin&view=sysinfo
En tabblad Maprechten daar moet bijna alles groen zijn alleen de config file niet.
Groeten Ron
Discussie gesloten.
- Patrick
-
- Gebruiker
-
- Joomla Enthousiasteling
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 1
21 apr 2018 04:06 #16837
door Patrick
Beantwoord door Patrick in topic Plots niet meer mogelijk om foto's te uploaden, zelfs nieuwe map aanmaken is onmogelijk
Ik zou bovenstaande ook even aan de provider voorleggen. Dit hoeft niet specifiek een joomla probleem te zijn. De provider zou kunnen kijken of er aan de serverzijde een probleem op is getreden wat dit zou kunnen veroorzaken.
Discussie gesloten.
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
21 apr 2018 06:04 #16838
door
Beste Ron,
Dankjewel voor je antwoord. Zoals jij het zegt, zo heb ik dat precies gecontroleerd inderdaad. Zie foto. Alles is daar groen, behalve de config file.
Dankjewel voor je antwoord. Zoals jij het zegt, zo heb ik dat precies gecontroleerd inderdaad. Zie foto. Alles is daar groen, behalve de config file.
Discussie gesloten.
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
21 apr 2018 06:07 #16839
door
Dankjewel Patrick. Ik wist niet dat zo'n specifiek probleem ook bij de provider veroorzaakt kon worden. Ga er achteraan. Mochten er mensen nog een tip hebben voor wat betreft Joomla (of iets weten waar het aan kan liggen), dan hoor ik dat natuurlijk graag!
Discussie gesloten.
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
24 apr 2018 11:51 #16851
door
Beste mensen,
Ik wil iedereen bedanken voor de reacties en het meedenken. Ik heb contact gehad met de provider/host en die hebben inderdaad het probleem kunnen oplossen. Nogmaals dank!
Groeten,
Wendy
Ik wil iedereen bedanken voor de reacties en het meedenken. Ik heb contact gehad met de provider/host en die hebben inderdaad het probleem kunnen oplossen. Nogmaals dank!
Groeten,
Wendy
Discussie gesloten.