Verwijzen naar een subdomein binnen een hoofd website.

• Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Lees meer
30 apr 2018 14:42 #16886 door
k heb dat .htaccess bestand in het subdomein hernoemd, maar het probleem blijft. Cache geleegd, geschiedenis gewist, opnieuw geprobeerd...
Ik denk ook dat er iets in de configuratie file niet goed staat, ik heb de inhoud van avionieuws.nl gekopieerd naar het subdomein en dus moet ik daar iets in veranderen. De verwijzing in het hoofddomein moet in ieder geval avionieuws.jan-de-jonge.com zijn.
Dan krijg je de error te zien. En als je daarop google-t dan zie je dat het te maken heeft met de configuratie file. Maar waar staat de fout ? Iemand met een scherp oog...
Discussie gesloten.
  • Rondeb
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Joomla
Lees meer
30 apr 2018 20:06 #16887 door Rondeb
Hallo,

je hebt problemen met je subdomein.

Je zegt dat je een kopie van je hoofddomein site in je subdomein hebt gezet.
Heb je ook een een kopie van database gemaakt en gekoppeld aan je subdomein site?

In je config file staat geen enkele verwijzing meer naar je hoofddomein?

En welke joomla versie praten we trouwens over?

Groeten Ron :)
Discussie gesloten.
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Lees meer
01 mei 2018 14:07 #16888 door
Hier is wat ik gedaan heb.

Ik heb bij mijn provider onder jan-de-jonge.com een subdomein aangemaakt avionieuws.jan-de-jonge.com
Daarna heb ik een export sql bestand gemaakt van het avionieuws domein en dat geïmporteerd in avionieuws.jan-de-jonge.com
Met FileZilla heb ik avionieuws.jan-de-jonge.com gevuld met de bestanden die horen bij avionieuws.nl
Daarna heb ik geprobeerd de configuratie file aan te passen in avionieuws.jan-de-.jonge.com.
Daarna heb ik een menu item aangemaakt in de backend van de Joomla programmatuur van jan-de-jonge.com en die heet avionieuws.jan-de-jonge.com .

En het werkt niet.

Dus Ron,of wie dan ook die dit leest, graag een visie hier even over...

Joomla versie, de meest recente uiteraard...
Discussie gesloten.
  • Youll
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Lees meer
01 mei 2018 14:53 #16890 door Youll
Hier bit.ly/2JGQ4qm staat wel een soortgelijk probleem. Niet helemaal hetzelfde, maar misschien heb je er toch iets aan.
Discussie gesloten.
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Lees meer
01 mei 2018 15:00 #16892 door
Het lek is boven.

In de configuratie file van avionieuws.jan-de-jonge.com moet de $user en het $password hetzelfde zijn als in de configuratie file van jan-de-jonge.com. Nu werkt het wel.
Discussie gesloten.
  • Rondeb
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Joomla
Lees meer
01 mei 2018 16:15 #16895 door Rondeb
Mooi dat het opgelost.

Alleen hebben beide sites nu wel een eigen database? Dus in je config file van van beide sites is de $dbprefix = '????_'; verschillend.

Groeten Ron :)
Discussie gesloten.
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Lees meer
10 mei 2018 10:52 #16937 door
Hallo Ron,

Ja, alle twee een aparte database.
Nee, dat blijft hetzelfde. En het werkt gewoon zoals een aparte installatie.

Maar heb jij mijn andere discussie ook gezien, over de session start ?
Daar is nog geen antwoord op gekomen, wellicht dat jij eens kunt kijken ?
Discussie gesloten.
Gemaakt door Kunena