- Ontvangen bedankjes 0
security header op A grade instellen
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
01 mei 2018 16:48 #16896
door
security header op A grade instellen werd gestart door
Hoi.
Met het oog op de nieuwe wetgeving, ook al is er SSL actief op de website heb je nog geen A grade. Nu zou je middels het .htacces file je security header op A grade moeten krijgen. Echter vrij nieuw voor mij en een beetje lastig te achterhalen in normaal Nederlands hoe dit in te stellen. Wel al wat dingen gevonden maar verder dan F grade krijg ik hem nog niet.
Is er iemand die er meer over weet of een link naar een site/artikel heeft waar het wat duidelijker wordt?
Nog beter is een plugin of module die dit regelt..
bvd.
Met het oog op de nieuwe wetgeving, ook al is er SSL actief op de website heb je nog geen A grade. Nu zou je middels het .htacces file je security header op A grade moeten krijgen. Echter vrij nieuw voor mij en een beetje lastig te achterhalen in normaal Nederlands hoe dit in te stellen. Wel al wat dingen gevonden maar verder dan F grade krijg ik hem nog niet.
Is er iemand die er meer over weet of een link naar een site/artikel heeft waar het wat duidelijker wordt?
Nog beter is een plugin of module die dit regelt..
bvd.
Discussie gesloten.
- Hans van der Meer
-
- Administrator
-
- Weet soms dingen
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 2
01 mei 2018 19:34 #16897
door Hans van der Meer
Moderator Joomlacommunity
Mede-organisator JoomlaDagen
ex Team Leader Official Joomla Social Media Team, ex-JUG-organisator & Joostock (RIP) mede-organisator
Eigen site: www.hierbenikthuis.nl
Beantwoord door Hans van der Meer in topic security header op A grade instellen
Ik heb er een blog over geschreven:
hierbenikthuis.nl/tech/286-http-security-headers
De informatie die ik daar heb staan heb ik bij Scott Helme vandaan, die is er nogal bezig mee:
scotthelme.co.uk/
De informatie die ik daar heb staan heb ik bij Scott Helme vandaan, die is er nogal bezig mee:
scotthelme.co.uk/
Moderator Joomlacommunity
Mede-organisator JoomlaDagen
ex Team Leader Official Joomla Social Media Team, ex-JUG-organisator & Joostock (RIP) mede-organisator
Eigen site: www.hierbenikthuis.nl
Discussie gesloten.
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
01 mei 2018 20:06 #16898
door
Beantwoord door in topic security header op A grade instellen