- Ontvangen bedankjes 0
Hoe op te lossen: ERR_TOO_MANY_REDIRECTS
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
02 mei 2018 13:42 #16905
door
Hoe op te lossen: ERR_TOO_MANY_REDIRECTS werd gestart door
Hallo iedereen.
Op een website ontwikkeld in Joomla krijg ik vaak deze melding: "ERR_TOO_MANY_REDIRECTS". Soms laadt ie feilloos de website en 'is er geen probleem' en soms duikt dit euvel plots op en is natuurlijk de website niet meer beschikbaar, best handig naar klant en bezoeker toe. Heeft iemand een idee wat het kan zijn? Ik lees verschillende zaken wat betreft: htaccess, cookies, menu/routing en of je pages geregistered zijn of niet... maar niets lijkt te werken. Enige tips zijn welkom. Thanks!
FYI. Ik heb opgemerkt in mijn Web tools dat bij 'Network' de index.php oneindig wordt geladen waardoor uiteraard een error ontstaat. De vraag is vooral waarom de index.php loopt.
Thanks!
Op een website ontwikkeld in Joomla krijg ik vaak deze melding: "ERR_TOO_MANY_REDIRECTS". Soms laadt ie feilloos de website en 'is er geen probleem' en soms duikt dit euvel plots op en is natuurlijk de website niet meer beschikbaar, best handig naar klant en bezoeker toe. Heeft iemand een idee wat het kan zijn? Ik lees verschillende zaken wat betreft: htaccess, cookies, menu/routing en of je pages geregistered zijn of niet... maar niets lijkt te werken. Enige tips zijn welkom. Thanks!
FYI. Ik heb opgemerkt in mijn Web tools dat bij 'Network' de index.php oneindig wordt geladen waardoor uiteraard een error ontstaat. De vraag is vooral waarom de index.php loopt.
Thanks!
Discussie gesloten.
- Patrick
-
- Gebruiker
-
- Joomla Enthousiasteling
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 1
02 mei 2018 18:36 #16906
door Patrick
Beantwoord door Patrick in topic Hoe op te lossen: ERR_TOO_MANY_REDIRECTS
Misschien is een link handig. Hernoem de .htaccess eens naar htaccess.txt. Als hij dan niet meer blijft laden, dan zit het in de htaccess.
Discussie gesloten.
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
03 mei 2018 12:22 #16918
door
Beantwoord door in topic Hoe op te lossen: ERR_TOO_MANY_REDIRECTS
Na lang zoeken heb ik het probleem gevonden. Er bleek een issue te zijn met de plugin. System - Language Filter. Als ik de plugin deactiveer, werkt alles perfect. Het zou te maken hebben met het feit dat, bij het laden van de website, hij de taal niet kan laden, en daardoor in een loopt terecht komt. De issue is (zou zijn) ontstaan wanneer je een update doet van je talen (via je upgradetool) en je plugin nog published is. Dit kan (blijkbaar) een sync issue geven. Het is dan ook aangeraden om te plugin steeds op unpublished te zetten, voor je een taalupdate uitvoert.
Hoe op te lossen/
Hoe op te lossen/
- Deactiveer plugin System - Language Filter
- Verwijderen al je talen via Extensions > Manage > sort on type=languages
- Installeer opnieuw je talen
- Heractiveer plugin
Discussie gesloten.
- Martijn Maandag
-
- Administrator
-
- www.reisverslagen.netVertaler van Joomla op crowdin.com/project/joomla-cms.Vertaler van document
03 mei 2018 13:39 #16919
door Martijn Maandag
www.reisverslagen.net
Vertaler van Joomla op Crowdin .
Vertaler van documentatie en helpschermen via het volunteers.joomla.org/teams/community-translation-te
Beantwoord door Martijn Maandag in topic Hoe op te lossen: ERR_TOO_MANY_REDIRECTS
Dank voor de terugkoppeling.
www.reisverslagen.net
Vertaler van Joomla op Crowdin .
Vertaler van documentatie en helpschermen via het volunteers.joomla.org/teams/community-translation-te
Discussie gesloten.