hoe authorisatie in te stellen

  • Gast
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Lees meer
11 jul 2016 18:48 #1710 door Gast
hoe authorisatie in te stellen werd gestart door Gast
Hoi Allemaal;

Met mijn project kom ik even niet verder met het aanmelden van gebruikers. Hopelijk heeft iemand inspiratie?

Voor verschillende gebruikersgroepen heb ik 1 database toepassing met 1 joomla frontend gemaakt. Elk van die groepen krijgt een eigen subdomein en een eigen setje toegangsrechten. Maar elk van die groepen kan een jantje, pietje en klaasje hebben.

Hoe krijg ik dit nu netjes opgelost? Is het handig om (achter de schermen) elke gebruikersnaam als voorvoegsel het subdomein te geven? Ennuh.... hoe begin ik dat aan te pakken?

Bedankt alvast!

Groetjes uit limburg
chris
Discussie gesloten.
Gemaakt door Kunena