Wat algemene beginner vraagjes

• Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Lees meer
05 jun 2018 18:56 #17112 door
Wat algemene beginner vraagjes werd gestart door
Ik heb me opgegeven voor een nieuwe website voor sportvereniging te bouwen. Ik heb vroeger al wat ervaring met Joomla (1.8?) opgedaan, maar dit is na 15 jaren weer een nieuw begin.

1ste vraag: Probeer ik dadelijk in Joomla 4 (en kan dat nu al), of begin ik nog in 3.8. De site zou begin september helemaal klaar moeten zijn.

Waar ik naar op zoek ben zijn (mag betalend zijn):
- Mooie, sportieve templates, die ook op tablet en phones goed werken.
- Module om ledenbeheer op de site te doen voor bevoegde personen (optie tot exporteren naar excel)
- Module om bezoeker de gelegenheid te geven om zich in te schrijven voor evenementen, met aangepast invulformulier
- Manier om delen van andere websites (ik denk aan wedstrijdkalender op de nationale website) in een frame(?) op onze site te tonen, zodat hier steeds de recentste info verschijnt.
- Mailinglijst naar onze leden die in verschillende categorieën ingedeeld zijn.

Wat ik extern zou laten zijn (of is dit niet zo slim.
Foto(galerij), Downloadbare documenten, Kalender,....

Alvast bedankt voor alle tips
Discussie gesloten.
  • Hans van der Meer
  • Administrator
  • Administrator
  • Weet soms dingen
Lees meer
05 jun 2018 19:04 #17113 door Hans van der Meer
Beantwoord door Hans van der Meer in topic Wat algemene beginner vraagjes
Joomla 4 is in alpha status, het is de bedoeling dat deze alleen voor test doeleinden gebruikt wordt. Ik verwacht in september niet dat J4 dan al uit is.
Templates, gratis of betaald?
Ledenbeheer als in website gebruikers is gebruik maken van ACL. Export naar Excel bestaat niet echt.
Component voor inschrijfformulier: RSForms Pro (betaald), Breezingform (gratis) of Chronoforms (gratis)
Delen via iframe wordt tegenwoordig telkens gevaarlijker ivm hackbaarheid. Zelf heb ik al ingesteld dat op mijn privé website content niet via een iframe op andere websites getoond mag worden. Ik weet dat er sportwebsites zijn die dit ook al ingesteld hebben in hun security headers.
Mailing is Acymailing

Het is overigens de bedoeling dat je per vraag een topic aanmaakt. Dit om het forum overzichtelijk te houden. Dus wil je specifieke informatie, maak dan graag daar voor elk item een nieuw topic aan. :)

Succes!

Moderator Joomlacommunity
Mede-organisator JoomlaDagen
ex Team Leader Official Joomla Social Media Team, ex-JUG-organisator & Joostock (RIP) mede-organisator
Eigen site: www.hierbenikthuis.nl
Discussie gesloten.
Gemaakt door Kunena