- Ontvangen bedankjes 0
Hoe stel ik het volgende in: De PHP tijdelijke map is niet ingesteld - XAMPP *
- René
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
- Wij zijn een Foto- en Webstudio die diensten kunnen verlenen aan een ieder, zoals het MKB, Overheid,
Minder
Lees meer
21 jun 2018 18:38 #17250
door René
Foto- & Webstudio Digitaal ICT (René Schouten)
Wij kunnen voor u Webdesign & Webhosting Verzorgen
Geregistreerd Partner van Vimexx "Dé best beoor
Hoe stel ik het volgende in: De PHP tijdelijke map is niet ingesteld - XAMPP * werd gestart door René
Joomler(s):
CASE:
De PHP tijdelijke map is de map die PHP gebruikt om een geüpload bestand in op te slaan voordat Joomla dit bestand kan benaderen. Wanneer de map niet is ingesteld hoeft dit geen probleem te veroorzaken, indien er problemen zijn bij het vinden van manifest bestanden of geüploade bestanden kunnen deze mogelijk opgelost worden door de instelling aan uw php.ini toe te voegen.
VRAAG:
Hoe stel ik het volgende in: De PHP tijdelijke map is niet ingesteld
CASE:
De PHP tijdelijke map is de map die PHP gebruikt om een geüpload bestand in op te slaan voordat Joomla dit bestand kan benaderen. Wanneer de map niet is ingesteld hoeft dit geen probleem te veroorzaken, indien er problemen zijn bij het vinden van manifest bestanden of geüploade bestanden kunnen deze mogelijk opgelost worden door de instelling aan uw php.ini toe te voegen.
VRAAG:
Hoe stel ik het volgende in: De PHP tijdelijke map is niet ingesteld
Discussie gesloten.
- René
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
- Wij zijn een Foto- en Webstudio die diensten kunnen verlenen aan een ieder, zoals het MKB, Overheid,
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
21 jun 2018 19:00 #17251
door René
Beantwoord door René in topic Hoe stel ik het volgende in: De PHP tijdelijke map is niet ingesteld - XAMPP *
Ben een beetje aan het Google(n) geweest en doorverwezen naar de Hoster, heb inmiddels de Hoster een mail gezonden.
Ook een mogelijke oplossing tegen gekomen, dit ook aan de Hoster meegegeven, om ze mogelijk te helpen:
TIP:
Onderstaande komt uit een forum
Bedankt, voor je geboden hulp.
Heb eens gekeken in een php.ini bestand van xampp. Daarin vond ik het volgende:
upload_tmp_dir = "
\xampp\tmp"
Heb dit aan mijn php.ini op de server toegevoegd en het path vervangen door het juiste path. De waarschuwing is nu verdwenen in de backend.
Ook een mogelijke oplossing tegen gekomen, dit ook aan de Hoster meegegeven, om ze mogelijk te helpen:
TIP:
Onderstaande komt uit een forum
Bedankt, voor je geboden hulp.
Heb eens gekeken in een php.ini bestand van xampp. Daarin vond ik het volgende:
upload_tmp_dir = "
\xampp\tmp"Heb dit aan mijn php.ini op de server toegevoegd en het path vervangen door het juiste path. De waarschuwing is nu verdwenen in de backend.
Discussie gesloten.