- Ontvangen bedankjes 0
Weblinks component geupdate en hoe kan ik nu de weergave veranderen van 'asc' naar 'desc' en omgekeerd?
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
03 jul 2018 21:21 #17310
door
Weblinks component geupdate en hoe kan ik nu de weergave veranderen van 'asc' naar 'desc' en omgekeerd? werd gestart door
Ik heb recent mijn joomla versie bijgewerkt (zoals het natuurlijk hoort
). ik heb toen ook het component Weblinks geupdate.
Het vervelende is nu dat ik de sortering van de links niet kan aanpassen. Weet iemand waar dit in de code aangepast moet worden of hoe dit gedaan kan worden als administrator? Ik heb een lijstje dat start met de datum dus 20180703xxxxx, en de volgende regel 20180702xxxxx. Dit loopt nu van boven naar beneden, maar ik wil het omdraaien.
Bij voorbaat dank voor de tips
). ik heb toen ook het component Weblinks geupdate.Het vervelende is nu dat ik de sortering van de links niet kan aanpassen. Weet iemand waar dit in de code aangepast moet worden of hoe dit gedaan kan worden als administrator? Ik heb een lijstje dat start met de datum dus 20180703xxxxx, en de volgende regel 20180702xxxxx. Dit loopt nu van boven naar beneden, maar ik wil het omdraaien.
Bij voorbaat dank voor de tips
Discussie gesloten.
- Martijn Maandag
-
- Administrator
-
- www.reisverslagen.netVertaler van Joomla op crowdin.com/project/joomla-cms.Vertaler van document
04 jul 2018 09:49 #17316
door Martijn Maandag
www.reisverslagen.net
Vertaler van Joomla op Crowdin .
Vertaler van documentatie en helpschermen via het volunteers.joomla.org/teams/community-translation-te
Beantwoord door Martijn Maandag in topic Weblinks component geupdate en hoe kan ik nu de weergave veranderen van 'asc' naar 'desc' en omgekeerd?
In de component zelf kun je de volgorde aanpassen (Componenten - Weblinks), rechtsboven. En daarnaast kan het ook nog bij de opties (van weblinks).
www.reisverslagen.net
Vertaler van Joomla op Crowdin .
Vertaler van documentatie en helpschermen via het volunteers.joomla.org/teams/community-translation-te
Discussie gesloten.
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
04 jul 2018 10:19 #17317
door
Beantwoord door in topic Weblinks component geupdate en hoe kan ik nu de weergave veranderen van 'asc' naar 'desc' en omgekeerd?
Martijn, hartelijk dank voor het antwoord. Dit werkt echter bij mij niet. Ik kan wel de weblinks sorteren in de backend, maar op de frontend zie ik dit niet terug. Inmiddels heb ik gevonden waar ik het wel kan aanpassen. Dit doe ik in: components/com_weblink/models/category.php. Daar verander ik de ordering van ASC naar DESC en dan staat het daarna wel goed
Discussie gesloten.