Evenement plaatsen

• Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Lees meer
06 aug 2018 13:34 #17461 door
Evenement plaatsen werd gestart door
Bij het publiceren van een evenement krijg ik in de backend deze error : Je evenement details zijn incorrect en kunnen niet worden gepubliceerd. Corrigeer eerst deze fouten: Data moeten de juiste opmaak hebben. Gebruik doorvoor de datumkiezer.
Wat doe ik hier aan?
In alle eerlijkheid gaat het om een WP-site, maar ik stel mijn vraag hier, eerder had ik een Joomla-site, dus vandaar!
Discussie gesloten.
  • Hans van der Meer
  • Administrator
  • Administrator
  • Weet soms dingen
Lees meer
06 aug 2018 13:37 #17462 door Hans van der Meer
Beantwoord door Hans van der Meer in topic Evenement plaatsen
Hoi jjjdaalen, wij kunnen hier geen WP vragen gaan beantwoorden. Zoals je zei, dit is een Joomla-forum. Sorry.

Moderator Joomlacommunity
Mede-organisator JoomlaDagen
ex Team Leader Official Joomla Social Media Team, ex-JUG-organisator & Joostock (RIP) mede-organisator
Eigen site: www.hierbenikthuis.nl
Discussie gesloten.
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Lees meer
06 aug 2018 13:40 #17463 door
Beantwoord door in topic Evenement plaatsen
Hoi Hans van der Meer, bedankt voor je reactie. Joomla en WP groeien toch steeds meer naar elkaar toe? Weet u zelf ook niet hoe met WP om te gaan? Wat is anders een goede WP-Community?
Discussie gesloten.
  • Hans van der Meer
  • Administrator
  • Administrator
  • Weet soms dingen
Lees meer
06 aug 2018 13:43 #17464 door Hans van der Meer
Beantwoord door Hans van der Meer in topic Evenement plaatsen
Aangezien ik zelf niet echt met wp werk, ken ik ook geen fora. Ik weet dat weer meetups zijn, dat wel.

Joomla en wp groeien meer uit elkaar. WP wil de marktdominantie uitbreiden en zo bedrijven als Wix en soortgelijke tegenwerken.

Moderator Joomlacommunity
Mede-organisator JoomlaDagen
ex Team Leader Official Joomla Social Media Team, ex-JUG-organisator & Joostock (RIP) mede-organisator
Eigen site: www.hierbenikthuis.nl
Discussie gesloten.
Gemaakt door Kunena