- Ontvangen bedankjes 0
site in joomla 3.5
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
04 sep 2018 16:15 #17617
door
site in joomla 3.5 werd gestart door
Geachte Joomla-experts, er is voor mij een site gebouwd in Joomla 3.5. Eind 2016 was de status dat deze voor 80% klaar was maar daarna is er geen verdere actie ondernomen om deze af te ronden. Dat wil ik nu alsnog doen. Is het mogelijk om de site nu alsnog op te pakken en af te laten ronden ? wat moet er dan gedaan worden en hoeveel werk is dat ? of is het beter om opnieuw te beginnen met bouwen ?
Discussie gesloten.
- Peter Martin
-
- Administrator
-
- Peter ondersteunt als Joomla Specialist sinds 2005 bedrijven en organisaties met Joomla websites. Pe
Minder
Lees meer
- Berichten: 1
- Ontvangen bedankjes 0
04 sep 2018 19:02 #17618
door Peter Martin
Peter Martin, Gecertificeerd Joomla Administrator en Joomla specialist uit Nijmegen
db8.nl - Joomla
Beantwoord door Peter Martin in topic site in joomla 3.5
Ja, het is goed mogelijk om de site verder te ontwikkelen.
Ik zou eerst Akeeba Backup installeren en een backup maken.
Vervolgens zou ik de site + extensies bijwerken naar de meest recente versie (op dit moment Joomla 3.8.12).
Overigens zijn er na Joomla 3.5 enkele veiligheidsupdates geweest en is het raadzaam je site goed te controleren.
Ik zou eerst Akeeba Backup installeren en een backup maken.
Vervolgens zou ik de site + extensies bijwerken naar de meest recente versie (op dit moment Joomla 3.8.12).
Overigens zijn er na Joomla 3.5 enkele veiligheidsupdates geweest en is het raadzaam je site goed te controleren.
Peter Martin, Gecertificeerd Joomla Administrator en Joomla specialist uit Nijmegen
db8.nl - Joomla
Discussie gesloten.
04 sep 2018 19:23 #17619
door Rondeb
Beantwoord door Rondeb in topic site in joomla 3.5
Avond,
van harte welkom hier
Zoals Pe7er zegt moet het wel kunnen!
Alleen mijn vraag is wat moet er nog voor die 20% gedaan worden?
Groeten Ron
van harte welkom hier

Zoals Pe7er zegt moet het wel kunnen!
Alleen mijn vraag is wat moet er nog voor die 20% gedaan worden?
Groeten Ron
Discussie gesloten.
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
04 sep 2018 21:09 #17620
door
Beantwoord door in topic site in joomla 3.5
Dank Pe7er en Ron voor de reacties.
Ik weet zelf niets van het zelf bouwen van websites maar heb al op de site van db8.nl gekeken. Dus wie weet …
De site is ontworpen en gebouwd, verkeert nu in testfase en moest gevuld worden met teksten maar dat is er tot op heden niet van gekomen. Daarom schat ik de status op 80/20.
Ik weet zelf niets van het zelf bouwen van websites maar heb al op de site van db8.nl gekeken. Dus wie weet …
De site is ontworpen en gebouwd, verkeert nu in testfase en moest gevuld worden met teksten maar dat is er tot op heden niet van gekomen. Daarom schat ik de status op 80/20.
Discussie gesloten.
04 sep 2018 22:16 #17621
door Rondeb
Beantwoord door Rondeb in topic site in joomla 3.5
Misschien kun je de link delen van je test site? Zo dat wij een oordeel kunnen geven en eventuele tips!
Vriendelijke groeten,
Ron
Vriendelijke groeten,
Ron

Discussie gesloten.