Foutmeldingen met /?format=feed&type=rss

  • JoopMantel
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
27 sep 2018 06:58 #17755 door JoopMantel
Foutmeldingen met /?format=feed&type=rss werd gestart door JoopMantel
Joomla! 3.8.12

Geïnstalleerde existenties
JCH pro
Aimy sitemap crawler pro
Google translate
Yahoo weer module
Osmeta

Goed dit is ineens een nieuw probleem, dat wat opkwam tijdens een crawl en ook in google crawlfouten

entertainment/recente-aardbevingen-wereld/164-aardbevingen-clydach-wales-vk?format=feed&type=rss
inhoudsopgaven-planeet-aarde/109-2-wijzig-de-schaal/ander-mandaat?format=feed&type=rss
informatie/90-nieuwsberichten/binnenland-nieuwsberichten?format=feed&type=atom
inhoudsopgaven-planeet-aarde/108-2-wijzig-de-schaal/andere-geschiedenisweergave?format=feed&type=atom
entertainment/181-nieuwsberichten/levensstijl?format=feed&type=rss
nieuws/binnenland/173-beleid-nieuwsberichten?format=feed&type=rss
het-zonnestelsel/planetoide-asteroide-wat-is-dat/156-recente-aardbevingen-in-de-wereld/aardbevingen-peru?format=feed&type=atom


De RSS link werkt wel zoals het hieronder staat vermeld
nieuwsberichten.eu/?format=feed&type=rss

Een andere fout die ook tijdens de crawl naarvoren komt de volgende zin

90-nieuwsberichten/binnenland-nieuwsberichten/514-bz-toxine-gebruikt-in-salisbury Connectie met Failed to parse head: status code not found mislukt (255)


Zodra er een normale tekst artikel is aangemaakt, voer ik een crawl uit. Dan komen de problemen daadwerkelijk naar voren, met allemaal error code 505, 255

Wat nadien gebeurt is dat na een crawl, dat er steeds meer artikelen verdwijnen en totaal niet meer toegankelijk zijn op de front

Google komt een error code: 500

Discussie gesloten.
  • Hans van der Meer
  • Admin
  • Admin
  • Hans is een [b][u]echte Joomla[/u][/b] liefhebber en helpt als moderator op JoomlaCommunity, als med
Meer
27 sep 2018 12:53 #17762 door Hans van der Meer
Beantwoord door Hans van der Meer in topic Foutmeldingen met /?format=feed&type=rss
Graag verschillende vragen in verschillende topics te plaatsen. Nu vraag je een vraag in een topic met als titel "Foutmeldingen met /?format=feed&type=rss"...

Ik heb je andere vraag afgesplitst naar een nieuw topic.

Joostock mede-organisator, Moderator Joomlacommunity
Mede-organisator JoomlaDagen
ex Team Leader van Official Joomla Social Media Team & ex JUG-organisator
Eigen site: www.hierbenikthuis.nl
Discussie gesloten.
  • JoopMantel
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
27 sep 2018 12:58 #17763 door JoopMantel
Beantwoord door JoopMantel in topic Foutmeldingen met /?format=feed&type=rss
helemaal correct Hans

Sorry het hoort bij elkaar de fouten

Doordat er iets ergens niet goed staat, worden artikelen verwijderd en komen nadien er weer bij of ze verdwijnen allemaal.

Dan volgt een reeks van foutmeldingen, en diverse artikelen zijn dan ook niet te bereiken.

Ik sta er ook verbaast van, wat er allemaal gebeurd in het scherm en waarom. Echter Hans in de laatste artikel, heb ik al iets beschreven dat misschien het probleem mee verholpen kan worden. graag uw visie hierop
Discussie gesloten.
  • Hans van der Meer
  • Admin
  • Admin
  • Hans is een [b][u]echte Joomla[/u][/b] liefhebber en helpt als moderator op JoomlaCommunity, als med
Meer
27 sep 2018 13:01 #17764 door Hans van der Meer
Beantwoord door Hans van der Meer in topic Foutmeldingen met /?format=feed&type=rss
Ik geef geen advies over zaken waar ik niet veel van weet, lijkt me verstandiger. :D

Joostock mede-organisator, Moderator Joomlacommunity
Mede-organisator JoomlaDagen
ex Team Leader van Official Joomla Social Media Team & ex JUG-organisator
Eigen site: www.hierbenikthuis.nl
Discussie gesloten.
  • JoopMantel
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
27 sep 2018 13:04 #17765 door JoopMantel
Beantwoord door JoopMantel in topic Foutmeldingen met /?format=feed&type=rss
Dus over Title dit gedeelte niet
Discussie gesloten.
  • JoopMantel
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
29 sep 2018 13:27 #17784 door JoopMantel
Beantwoord door JoopMantel in topic Foutmeldingen met /?format=feed&type=rss
Spijtig genoeg kan ik niet de onderscheid maken tussen humor en serieus zijn over een bepaalde probleem.

Maar goed, ik zal hier ook een afsluiting van deze topic maken.

Doordat er een fout is opgetreden bij het overplaatsen van een bestaande website, naar een nieuwe domeinnaam is er tijdens een proces van overzetten een fout ingeslopen. Dit wat iedereen kan overkomen, echter door de ene fout zullen er meerdere fouten ontstaan en zelf dat de gehele joomla niet meer naar behoren werkt.

Tot 99,5% zijn nu de problemen opgelost, echter zijn er nog rest probleempjes, deze die in een nieuwe topic te spraken zal komen.
Discussie gesloten.
  • Hans Kuijpers
  • Admin
  • Admin
  • Happy Frontend Developer
Meer
21 jun 2022 12:13 #24296 door Hans Kuijpers
Beantwoord door Hans Kuijpers in topic Foutmeldingen met /?format=feed&type=rss
kleine test voor github.com/stichtingjoomlanederland/joom...munity.nl/issues/311
Code:
RewriteCond %{HTTPS} off RewriteRule ^(.*) https://nieuwsberichten.eu%{HTTP_HOST}%{REQUEST_URI}[R=301,L]
Discussie gesloten.
Gemaakt door Kunena