Akeeba

• Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Lees meer
28 sep 2018 16:39 #17777 door
Akeeba werd gestart door
Dit is een belangrijke vragen over de configuration.php met name de public $secret = '';

Tijdens een bestaande website over te zetten met een backup van Akeeba, zullen diverse gegevens ingevuld moeten worden.

Waaronder ook de public $secret = ''; die al standaard op de oude website in de configuration.php staat.

Tijdens de installatie procedure om de oude website over te zetten naar de nieuwe website, is de public $secret = ''; veranderd naar een nieuwe.

Als dat zo gebeurd is, wordt er dan een nieuwe table aangemaakt in de database voor de public $secret = '';???

Als dat niet het geval zou zijn, waar slaat tijdens een installatie de public $secret = ''; in op, in welk table??

Discussie gesloten.
  • Leen
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • hobbie
Lees meer
29 sep 2018 06:41 #17779 door Leen
Beantwoord door Leen in topic Akeeba
Hallo Joop,
Ik weet niet honderd procent zeker maar ik dacht dat die sleutel gewoon een nieuwe werd aangemaakt.
Omdat je bij een andere hoster of lokaal server toch altijd nieuwe gegevens kan/moet invullen
tijdens een Deze Akeeba restore al eens bekeken proces van akeeba.
en bij akeeba website staat vaak veel oplossingen

lvda
Discussie gesloten.
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Lees meer
29 sep 2018 13:11 #17782 door
Beantwoord door in topic Akeeba
Goede middag Leen, goed weekeinde alvast gewenst

Ik weet dat waardoor de gehele website, niet werkte. Echter ik ga geen namen noemen, bij het overzetten naar de root is iets fout gegaan. dit laatste dat wat iedereen kan overkomen. Dit verklaarde dan ook de ongelooflijk veel fouten, zoals in eerdere topics die er zijn aangemaakt.

In principe zijn voor 99,5% de problemen opgelost, ik zal alsnog een nieuwe topic moeten aanmaken van enkele problemen dat waar ik zelf niet helemaal uit kan komen omdat op te lossen.

Ik dank u vriendelijk voor het meedenken, en het zoeken voor een oplossing Leen.
Discussie gesloten.
Gemaakt door Kunena