- Ontvangen bedankjes 0
Volgorde van de sub-categorien zelf bepalen
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
08 okt 2018 09:14 #17844
door
Volgorde van de sub-categorien zelf bepalen werd gestart door
Ik wil graag in een sub-menu de volgorde van de menustructuur bepalen. Dat lukt me niet. (zie bijlage Menustructuur)
Een soortgelijk probleem heb ik met de sub-categorieën in een categorieblog. Daar kan ik ook niet bepalen welke van de categorieën zichtbaar zijn. er lijken 4 posities te zijn in mijn geval. (Zie bijlage Subcategorie volgorde)
Bedankt alvast voor het meedenken
Een soortgelijk probleem heb ik met de sub-categorieën in een categorieblog. Daar kan ik ook niet bepalen welke van de categorieën zichtbaar zijn. er lijken 4 posities te zijn in mijn geval. (Zie bijlage Subcategorie volgorde)
Bedankt alvast voor het meedenken
Discussie gesloten.
08 okt 2018 10:16 #17845
door Rondeb
Beantwoord door Rondeb in topic Volgorde van de sub-categorien zelf bepalen
Hallo,
volgorde menu items neem een kijkje hier
En voor categorieën probleempje... Zelf gebruik de module Artikelen - Nieuwsflits dan kun je categorieën selecteren die je wil laten zien in de module.
Succes ermee.
Groeten Ron
volgorde menu items neem een kijkje hier
En voor categorieën probleempje... Zelf gebruik de module Artikelen - Nieuwsflits dan kun je categorieën selecteren die je wil laten zien in de module.
Succes ermee.
Groeten Ron
Discussie gesloten.
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
08 okt 2018 10:35 #17846
door
Beantwoord door in topic Volgorde van de sub-categorien zelf bepalen
Bedankt voor beide suggesties. De menustructuur verandert alleen als je in- en uit-logt.
Discussie gesloten.
08 okt 2018 11:48 #17847
door Rondeb
Beantwoord door Rondeb in topic Volgorde van de sub-categorien zelf bepalen
Graag gedaan.
Categorieën probleempje is dus wel opgelost?
En menu structuur volgorde veranderd alleen als je ingelogd ben? Dus buitenstaanders zien nog de verkeerde volgorde bedoel je dat?
Groeten Ron
Categorieën probleempje is dus wel opgelost?
En menu structuur volgorde veranderd alleen als je ingelogd ben? Dus buitenstaanders zien nog de verkeerde volgorde bedoel je dat?
Groeten Ron

Discussie gesloten.