- Ontvangen bedankjes 0
Clearfix gebruiken in artikel
- Marielle Vangerven
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
15 okt 2018 11:07 #17854
door Marielle Vangerven
Clearfix gebruiken in artikel werd gestart door Marielle Vangerven
Ik heb een artikel aangemaakt om mensen voor te stellen. De mensen zijn onderverdeeld in 3 kolommen met float. Daarna wil ik de algemene uitleg geven, verspreid over de gehele breedte maar de uitleg komt tussen de foto's van de mensen te staan. Ik weet dat ik clearfix moet gebruiken om de floats te laten vergeten, maar ik weet niet hoe ik dit in het artikel moet doen. Je kan html-code toevoegen m.b.v. "schakelen tekstverwerker", maar hoe kan ik dan de floats laten vergeten zodat mijn algemene tekst onder de foto's van de mensen blijft staan in plaats van ertussen te gaan zweven?
Discussie gesloten.
- Patrick
-
- Gebruiker
-
- Joomla Enthousiasteling
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 1
16 okt 2018 04:50 #17866
door Patrick
Beantwoord door Patrick in topic Clearfix gebruiken in artikel
Je zou de tekst in een aparte div kunnen zetten en deze een clearfix geven. Je zou ook naar het toepassen van CSSgrid kunnen kijken. Hiermee kun je ook met blokken werken en is er sinds css3. Voordeel van CSSGrid is dat het goed responsive is in te stellen.
Discussie gesloten.
- Marielle Vangerven
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
16 okt 2018 15:47 #17875
door Marielle Vangerven
Beantwoord door Marielle Vangerven in topic Clearfix gebruiken in artikel
Dag Patrick, met de clearfix toe te wijzen aan de volgende div was het probleem niet weg, CSS Grid heeft het wel opgelost. Ik had dat dit zou kunnen vanaf joomla vier en had dus niet door dat dit nu al kon. Bedankt voor de hulp!
Discussie gesloten.