Tabellen zijn niet meer te wijzigen

  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Lees meer
18 okt 2018 14:10 #17885 door
Als administrator kan ik de eerder door mij gemaakte tabel niet meer selecteren en wijzigen.
Discussie gesloten.
  • Hans van der Meer
  • Administrator
  • Administrator
  • Weet soms dingen
Lees meer
18 okt 2018 19:33 #17886 door Hans van der Meer
Beantwoord door Hans van der Meer in topic Tabellen zijn niet meer te wijzigen
Tabel? Database tabel? Tabel in een artikel? Andere soort tabel?

Moderator Joomlacommunity
Mede-organisator JoomlaDagen
ex Team Leader Official Joomla Social Media Team, ex-JUG-organisator & Joostock (RIP) mede-organisator
Eigen site: www.hierbenikthuis.nl
Discussie gesloten.
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Lees meer
19 okt 2018 11:02 #17901 door
Beantwoord door in topic Tabellen zijn niet meer te wijzigen
Tabel in een artikel.
Discussie gesloten.
  • Hans van der Meer
  • Administrator
  • Administrator
  • Weet soms dingen
Lees meer
19 okt 2018 18:30 #17909 door Hans van der Meer
Beantwoord door Hans van der Meer in topic Tabellen zijn niet meer te wijzigen
Je bent een man van weinig informatie geven. Zelf ben ik niet eerder tegengekomen dat iets in de editor niet te wijzigen is. Heb je dit probleem ook in een andere browser?
Als je de editor instelt op dat deze de code laat zie ipv de wysiwyg dan kom je in ieder geval bij de code van de tabel uit. Als je tenminste wat prettig voelt bij HTML.

Anders zou ik zo op deze manier met deze informatie het ook niet weten.

Moderator Joomlacommunity
Mede-organisator JoomlaDagen
ex Team Leader Official Joomla Social Media Team, ex-JUG-organisator & Joostock (RIP) mede-organisator
Eigen site: www.hierbenikthuis.nl
Discussie gesloten.
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Lees meer
19 okt 2018 20:22 #17911 door
Beantwoord door in topic Tabellen zijn niet meer te wijzigen
Je hebt gelijk wat betreft de browser. In Edge heb ik dit probleem en in Firefox is het probleem er niet. Ik kan dus weer vooruit. Blijft natuurlijk de vraag waar het probleem zit en hoe dat opgelost kan worden.
Mocht je daar raad op weten dan hoor ik dat graag en anders bedank ik je heel hartelijk.
Discussie gesloten.
Gemaakt door Kunena