- Ontvangen bedankjes 0
Privacy Joomla versie 3.9
- WiPa
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
- Wil Panneman.
Minder
Lees meer
14 nov 2018 12:40 #18163
door WiPa
Groetjes
Wil Panneman
Privacy Joomla versie 3.9 werd gestart door WiPa
Hallo,
Ben mij aan het oriënteren op het privacy gedeelte van Joomla 3.9
Kijkend naar de diverse plugins de tutorial op docs.joomla.org kom ik tot de conclusie dat de Privacy alleen geldt voor gebruikers die kunnen inloggen en bezoekers alleen bij het invullen van de standaard contact formulier hun toestemming moeten geven.
Is mij conclusie correct of zie ik iets over het hoofd.
Bij correct betekent dat ik een extensie van een derde partij nodig heb als ik bezoekers wil melden dat er cookies worden aangemaakt.
Alvast bedankt voor de response
Ben mij aan het oriënteren op het privacy gedeelte van Joomla 3.9
Kijkend naar de diverse plugins de tutorial op docs.joomla.org kom ik tot de conclusie dat de Privacy alleen geldt voor gebruikers die kunnen inloggen en bezoekers alleen bij het invullen van de standaard contact formulier hun toestemming moeten geven.
Is mij conclusie correct of zie ik iets over het hoofd.
Bij correct betekent dat ik een extensie van een derde partij nodig heb als ik bezoekers wil melden dat er cookies worden aangemaakt.
Alvast bedankt voor de response
Groetjes
Wil Panneman
Discussie gesloten.
-
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
19 nov 2018 17:00 #18223
door
Beantwoord door in topic Privacy Joomla versie 3.9
Ik had er al eens een melding over gemaakt, er is ook een andere oplossing.
Werkt ook perfect Cookiebot alleen de kosten zijn wel een 9,- euro per maand. Je kan het op proef nemen. Nadien een kan je een Get an offer on Cookiebot om de daadwerkelijke kosten te ontvangen. Voorbaat kan ik al aangeven dat het 9,- euro wordt
Werkt ook perfect Cookiebot alleen de kosten zijn wel een 9,- euro per maand. Je kan het op proef nemen. Nadien een kan je een Get an offer on Cookiebot om de daadwerkelijke kosten te ontvangen. Voorbaat kan ik al aangeven dat het 9,- euro wordt
Discussie gesloten.