- Ontvangen bedankjes 0
Onderhoud links
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
02 dec 2018 13:20 #18296
door
Onderhoud links werd gestart door
Hi,
Bestaat er iets waarmee je alle (interne) links in een overzicht kunt zien en aanpassen? Ik heb 700+ artikelen op mijn website, in ieder artikel staat wel een link. Soms moet ik een link aanpassen, het kost veel tijd om dat per artikel te doen.
Bestaat er iets waarmee je alle (interne) links in een overzicht kunt zien en aanpassen? Ik heb 700+ artikelen op mijn website, in ieder artikel staat wel een link. Soms moet ik een link aanpassen, het kost veel tijd om dat per artikel te doen.
Discussie gesloten.
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
- Bavnevda
-
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
11 dec 2018 07:51 #18357
door Bavnevda
Beantwoord door Bavnevda in topic Onderhoud links
Nooit eerder gedaan, maar ik zou onderzoeken of één van deze tools je kan helpen:
extensions.joomla.org/category/edition/replace/ . Ik heb zelf goede ervaringen met DBreplacer van RegularLabs, maar ik weet niet goed of dit ook goed voor links in artikelen werkt. Het onderzoeken waard in ieder geval. Ik hoor graag of het gelukt is.
extensions.joomla.org/category/edition/replace/ . Ik heb zelf goede ervaringen met DBreplacer van RegularLabs, maar ik weet niet goed of dit ook goed voor links in artikelen werkt. Het onderzoeken waard in ieder geval. Ik hoor graag of het gelukt is.
Discussie gesloten.
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
14 dec 2018 09:15 #18406
door
Beantwoord door in topic Onderhoud links
Hi Job,