- Ontvangen bedankjes 2
Google Authenticator werkt niet
- Robert
-
- Gebruiker
-
- Robert
Minder
Lees meer
09 apr 2019 15:09 #19207
door Robert
Mede-organisator JoomlaDagen
Webontwikkelaar bij Yolknet
Beantwoord door Robert in topic Google Authenticator werkt niet
Joomla 3.9.5 is uit, misschien dat het daarmee is opgelost? Een van de bug fixes is "Google Authenticator plugin (2FA): QR-code generator geïmplementeerd"
Anders misschien de QR-extensie verwijderen en opnieuw installeren?
Anders misschien de QR-extensie verwijderen en opnieuw installeren?
Webontwikkelaar bij Yolknet
Discussie gesloten.
- Gast
-
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
09 apr 2019 17:07 #19210
door Gast
Beantwoord door Gast in topic Google Authenticator werkt niet
Er zit inderdaad een bugfix in 3.9.5 voor dit probleem, maar bij mijn Joomla website werkt het nog steeds niet.
Discussie gesloten.
- Gast
-
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
09 apr 2019 17:22 #19211
door Gast
Ik heb 3.9.5 geïnstalleerd maar het werkt nog steeds niet. Ook het verwijderen en opnieuw installeren werkt niet.
Discussie gesloten.
- Gast
-
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
09 apr 2019 17:25 #19212
door Gast
Ik vond wel een een melding van Phil Taylor.
twitter.com/blueflameit/status/1108064398013272066
edit hvdmeer: wel een heel groot screenshot plaatsen. Ik heb even een link er van gemaakt.
twitter.com/blueflameit/status/1108064398013272066
edit hvdmeer: wel een heel groot screenshot plaatsen. Ik heb even een link er van gemaakt.
Discussie gesloten.
- Hans van der Meer
-
- Administrator
-
- Weet soms dingen
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 2
09 apr 2019 20:18 #19215
door Hans van der Meer
Moderator Joomlacommunity
ex Team Leader Official Joomla Social Media Team, ex-JUG-organisator & Joostock (RIP) mede-organisator
Eigen site: www.hierbenikthuis.nl
Beantwoord door Hans van der Meer in topic Google Authenticator werkt niet
De QR-code moet nu gefixt zijn in Joomla. De tweet die jij doorgaf is van toen het de eerste keer stuk ging, dus verouderde informatie. De fix van het QR-code probleem zou in Joomla 3.9.5 moeten zitten. Indien er na deze update nog steeds problemen zijn bij een Joomla installatie zou het de moeite waard zijn om eens lokaal een schone installatie te maken en daarin te testen of het werkt. Het probleem is namelijk binnen core-Joomla opgelost.
Waarom het bij sommigen dan nog niet opgelost is kan ik niet zeggen. Als het in een schone Joomla installatie werkt dan zit het probleem dus ergens anders. Overigens, ook al heb je het zelfde probleem als JoopMantel dit is zijn topic, niet de jouwe. Het is op dit forum altijd de bedoeling geweest dat je je eigen topic aanmaakt want anders gaan vragen en antwoorden door elkaar heenlopen. Ik hoop dat je dat begrijpt.
Waarom het bij sommigen dan nog niet opgelost is kan ik niet zeggen. Als het in een schone Joomla installatie werkt dan zit het probleem dus ergens anders. Overigens, ook al heb je het zelfde probleem als JoopMantel dit is zijn topic, niet de jouwe. Het is op dit forum altijd de bedoeling geweest dat je je eigen topic aanmaakt want anders gaan vragen en antwoorden door elkaar heenlopen. Ik hoop dat je dat begrijpt.
Moderator Joomlacommunity
ex Team Leader Official Joomla Social Media Team, ex-JUG-organisator & Joostock (RIP) mede-organisator
Eigen site: www.hierbenikthuis.nl
Discussie gesloten.
- Gast
-
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
17 apr 2019 22:13 #19245
door Gast
Ik kampte met hetzelfde probleem en vond de oplossing - t.a.v. mijn website - uiteindelijk op forum.joomla.org. Server en website moeten in dezelfde tijdzone staan.
forum.joomla.org/viewtopic.php?t=971036
. zie Screenshot
Discussie gesloten.