Vragen -> antwoorden -> advies - extensie gezocht *

• Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Lees meer
24 jan 2019 22:38 #18834 door
Kent iemand een component/Extensie waarmee ik bezoekers een aantal vragen kan laten invullen die daarna automatisch uitmonden in een bepaald advies. Als bezoekers bijvoorbeeld 5 vragen met NEE beantwoorden dat is het resultaat xxxxx. etc.
Ik hoop dat ik duidelijk ben.
Discussie gesloten.
  • Patrick
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Joomla Enthousiasteling
Lees meer
25 jan 2019 05:22 #18835 door Patrick
Beantwoord door Patrick in topic Vragen -> antwoorden -> advies - extensie gezocht *
Ik denk dat je dit wil:

Surveys

Je kan ook nog even bij onderstaande kijken:

polls
Discussie gesloten.
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Lees meer
25 jan 2019 08:22 #18837 door
Bedankt voor de reactie,
Een survey ken ik wel. Maar ik ken geen survey waarbij het resultaat van de vragen kan leiden tot een conclusie. Of bestaat die wel?
Discussie gesloten.
  • Hans van der Meer
  • Administrator
  • Administrator
  • Weet soms dingen
Lees meer
25 jan 2019 19:17 #18839 door Hans van der Meer
Beantwoord door Hans van der Meer in topic Vragen -> antwoorden -> advies - extensie gezocht *
Ik heb je topictitel maar even herschreven/verduidelijk. ;-)
Misschien dat het met een formulierextensie mogelijk is, afhankelijk van de hoeveelheid opties.

Moderator Joomlacommunity
Mede-organisator JoomlaDagen
ex Team Leader Official Joomla Social Media Team, ex-JUG-organisator & Joostock (RIP) mede-organisator
Eigen site: www.hierbenikthuis.nl
Discussie gesloten.
  • Patrick
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Joomla Enthousiasteling
Lees meer
25 jan 2019 19:28 #18840 door Patrick
Beantwoord door Patrick in topic Vragen -> antwoorden -> advies - extensie gezocht *
Elke survey heeft natuurlijk een uitkomst. Maar wat je eigenlijk dus zoekt is een display van het resultaat op basis van de gegeven antwoorden. Je zou dan eens naar rsforms pro kunnen kijken, maar dan heb je toch nog heel wat extra programmeerwerk nodig om het resultaat wat je wil hebben te bereiken. Een 1 op 1 oplossing zou ik zo niet kunnen noemen. Misschien iemand anders?
Discussie gesloten.
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Lees meer
25 jan 2019 22:07 #18843 door
Bedankt voor jullie antwoorden. Ik heb ook aan RSformsPro gedacht. Ik ga daar maar eens verder mee experimenteren.
Discussie gesloten.
Gemaakt door Kunena