- Ontvangen bedankjes 0
Hulp gevraagd bij een nieuw uiterlijk *
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
18 jul 2019 17:21 #19609
door
Hulp gevraagd bij een nieuw uiterlijk * werd gestart door
Hi allen,
Ik heb al een paar jaar een eigen site die prima functioneert.
Echter wil ik graag uitbreiden, en mag er wel even een frisse wind doorheen waaien, bijvoorbeeld met een andere thema.
Daarbij heb ik ook het idee dat de omgeving waarin ik nu werk behoorlijk oud is.
Graag zou ik dus willen weten of het mogelijk is om een bestaande template te wijzigen voor een ander en/of de omgeving te updaten.
Bijgevoegd een screenshot hoe het er nu uitziet als ik via internet inlog via de webmaster login.
Ik hoor graag van jullie!
Jos.
Ik heb al een paar jaar een eigen site die prima functioneert.
Echter wil ik graag uitbreiden, en mag er wel even een frisse wind doorheen waaien, bijvoorbeeld met een andere thema.
Daarbij heb ik ook het idee dat de omgeving waarin ik nu werk behoorlijk oud is.
Graag zou ik dus willen weten of het mogelijk is om een bestaande template te wijzigen voor een ander en/of de omgeving te updaten.
Bijgevoegd een screenshot hoe het er nu uitziet als ik via internet inlog via de webmaster login.
Ik hoor graag van jullie!
Jos.
Discussie gesloten.
- Hans van der Meer
-
- Administrator
-
- Weet soms dingen
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 2
19 jul 2019 04:41 #19610
door Hans van der Meer
Moderator Joomlacommunity
Mede-organisator JoomlaDagen
ex Team Leader Official Joomla Social Media Team, ex-JUG-organisator & Joostock (RIP) mede-organisator
Eigen site: www.hierbenikthuis.nl
Beantwoord door Hans van der Meer in topic Hulp gevraagd bij een nieuw uiterlijk *
Ik zie dat het een Joomla 2.5.9 installatie is. Deze is inmiddels sterk verouderd en de Joomla 2.5-serie wordt al ongeveer 2 jaar niet meer ondersteund met veiligheidsupdates. Je mag er vanuit gaan dat de website als onveilig te beschouwen is.
Je admin-interface is overigens niet de standaard Joomla 2.5 interface.
Joomla 3.9 is de huidige versie en ik raad je sterk aan om met een backup van je website te kijken of je een update naar 3.9 kan krijgen. Als je website niet al te groot is kan je wellicht beter je gegevens naar een schone 3.9.10-installatie migreren. De Joomla 2.x interface is al heel anders dan die van 2.5.
Ik heb de onderwerptitel ook even verduidelijkt en je bericht verplaatst naar Overig.
Je admin-interface is overigens niet de standaard Joomla 2.5 interface.
Joomla 3.9 is de huidige versie en ik raad je sterk aan om met een backup van je website te kijken of je een update naar 3.9 kan krijgen. Als je website niet al te groot is kan je wellicht beter je gegevens naar een schone 3.9.10-installatie migreren. De Joomla 2.x interface is al heel anders dan die van 2.5.
Ik heb de onderwerptitel ook even verduidelijkt en je bericht verplaatst naar Overig.
Moderator Joomlacommunity
Mede-organisator JoomlaDagen
ex Team Leader Official Joomla Social Media Team, ex-JUG-organisator & Joostock (RIP) mede-organisator
Eigen site: www.hierbenikthuis.nl
Discussie gesloten.
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
19 jul 2019 05:21 #19611
door
Beantwoord door in topic Hulp gevraagd bij een nieuw uiterlijk *
Dag Hans,
Bedankt voor uw reactie!
zo'n idee had ik zelf ook al inderdaad.
Is een back-up makkelijk te maken? Is er wellicht "hulp" te krijgen om dit voor elkaar te maken?
*Bedankt voor het aanpassen van de titel.
Bedankt voor uw reactie!
zo'n idee had ik zelf ook al inderdaad.
Is een back-up makkelijk te maken? Is er wellicht "hulp" te krijgen om dit voor elkaar te maken?
*Bedankt voor het aanpassen van de titel.
Discussie gesloten.
- Patrick
-
- Gebruiker
-
- Joomla Enthousiasteling
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 1
19 jul 2019 11:04 #19614
door Patrick
Beantwoord door Patrick in topic Hulp gevraagd bij een nieuw uiterlijk *
Akeeba backup is een goede tool om een backup te maken, zeer laagdrempelig.
akeebaa
hulp kan ik wel bieden, stuur mij een pm
akeebaa
hulp kan ik wel bieden, stuur mij een pm
Discussie gesloten.
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
21 jul 2019 06:46 #19617
door
Beantwoord door in topic Hulp gevraagd bij een nieuw uiterlijk *
Opgelost!
Ik ben/wordt bijzonder goed geholpen door Patrick Smets!
Ik ben/wordt bijzonder goed geholpen door Patrick Smets!
Discussie gesloten.