1146 Table 'mijnwebsite.#__updates' doesn't exist

• Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Lees meer
06 aug 2019 09:57 #19705 door
Ik krijg tijdens het updaten van Joomla de volgende foutmelding:
Code:
1146 Table 'mijnwebsite.#__updates' doesn't exist
Joomla! 3.8.5, ik ben al een lange tijd bezig om de foutmelding op internet te vinden.

Wie kan mij helpen?
Discussie gesloten.
  • Martijn Maandag
  • Administrator
  • Administrator
  • www.reisverslagen.netVertaler van Joomla op crowdin.com/project/joomla-cms.Vertaler van document
Lees meer
06 aug 2019 10:12 #19706 door Martijn Maandag
Beantwoord door Martijn Maandag in topic 1146 Table 'mijnwebsite.#__updates' doesn't exist
Al geprobeerd de database te repareren?

www.reisverslagen.net
Vertaler van Joomla op Crowdin .
Vertaler van documentatie en helpschermen via het volunteers.joomla.org/teams/community-translation-te
Discussie gesloten.
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Lees meer
06 aug 2019 10:30 #19707 door
Ja, maar ook dan krijg ik dezelfde melding.
Discussie gesloten.
  • Hans van der Meer
  • Administrator
  • Administrator
  • Weet soms dingen
Lees meer
06 aug 2019 12:49 #19708 door Hans van der Meer
Beantwoord door Hans van der Meer in topic 1146 Table 'mijnwebsite.#__updates' doesn't exist
Ik zie een hier oud antwoord:
joomla.stackexchange.com/questions/5551/...broken-updates-table

Misschien eerst een backup maken. Let er op dat je wel de juiste databasenaam even in het script plaatst.

Moderator Joomlacommunity
Mede-organisator JoomlaDagen
ex Team Leader Official Joomla Social Media Team, ex-JUG-organisator & Joostock (RIP) mede-organisator
Eigen site: www.hierbenikthuis.nl
Discussie gesloten.
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Lees meer
06 aug 2019 13:46 #19709 door
Ik heb deze ook uitgeprobeerd, die werkt wel om mijn website zichtbaar te maken na een PHP update (7.0 naar hoger). Want met die update is de website niet meer te bereiken door een foutmelding. Maar de foutmelding blijft bij update van Joomla en zo.
Discussie gesloten.
  • Martijn Maandag
  • Administrator
  • Administrator
  • www.reisverslagen.netVertaler van Joomla op crowdin.com/project/joomla-cms.Vertaler van document
Lees meer
07 aug 2019 12:11 #19710 door Martijn Maandag
Beantwoord door Martijn Maandag in topic 1146 Table 'mijnwebsite.#__updates' doesn't exist
Beste Fred,
Je komt nu opeens met een ander probleem (PHP-update)?
Misschien is het handig je bij één probleem tegelijk te houden. Daarbij is het handig aan te geven wat de omgeving er draait en welke foutboodschap wanneer optreed (ik heb nu het idee dat je het over twee foutboodschappen in twee verschillende omstandigheden hebt).

www.reisverslagen.net
Vertaler van documentatie en helpschermen via het volunteers.joomla.org/teams/community-translation-te
Discussie gesloten.
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Lees meer
07 aug 2019 13:14 #19711 door
Ik reageerde op de mogelijke oplossing die is gegeven. Deze oplossing werkt wel voor een ander probleem (PHP verhogen naar 7.1 en hoger) maar daar gaat dit topic niet over. Dus ik heb het nog steeds over hetzelfde onderwerp. Mijn excuses als het niet duidelijk was.
Discussie gesloten.
  • Martijn Maandag
  • Administrator
  • Administrator
Lees meer
07 aug 2019 13:22 #19712 door Martijn Maandag
Nogmaals: In welke omgeving draait je site: PHP-versie, SQL?
En wat is er verder te melden: Ontbreekt de tabel inderdaad, of bestaat hij gewoon?

www.reisverslagen.net
Discussie gesloten.
  • Rondeb
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Joomla
Lees meer
07 aug 2019 13:27 #19713 door Rondeb
Hoi Fred,

probeer eens te update naar joomla 3.9.1 met onderstaand download pakket dit doe je handmatig via de backend enz enz
downloads.joomla.org/cms/joomla3/3-9-1/j...ckage-zip?format=zip

Succes ermee.

groeten Ron :)
Discussie gesloten.
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Lees meer
07 aug 2019 13:37 #19714 door
Bedankt, ga ik van de week even uitproberen, ben nu aan het werk.
Discussie gesloten.
Gemaakt door Kunena