- Ontvangen bedankjes 0
Inloggen in de backend lukt vaak niet.
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
24 sep 2019 13:57 #19991
door
Inloggen in de backend lukt vaak niet. werd gestart door
Ik heb Joomla 3.9.11 draaien onder XAMPP 7.2.22 (PHP 7.2.22)
Als ik naar localhost/administrator ga, kan ik gewoon inloggen. Als ik later weer een keer inloggen krijg ik : Waarschuwing
De combinatie van gebruikersnaam en wachtwoord is niet correct of u heeft nog geen account.
Het kan zijn dat als ik het later weer een keer probeer, het wel geaxepteerd word.
Wat gaat er fout ?
Als ik naar localhost/administrator ga, kan ik gewoon inloggen. Als ik later weer een keer inloggen krijg ik : Waarschuwing
De combinatie van gebruikersnaam en wachtwoord is niet correct of u heeft nog geen account.
Het kan zijn dat als ik het later weer een keer probeer, het wel geaxepteerd word.
Wat gaat er fout ?
Discussie gesloten.
- Hans van der Meer
-
- Administrator
-
- Weet soms dingen
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 2
25 sep 2019 04:58 #19992
door Hans van der Meer
Moderator Joomlacommunity
Mede-organisator JoomlaDagen
ex Team Leader Official Joomla Social Media Team, ex-JUG-organisator & Joostock (RIP) mede-organisator
Eigen site: www.hierbenikthuis.nl
Beantwoord door Hans van der Meer in topic Inloggen in de backend lukt vaak niet.
Zover ik weet is echt het enige dat de melding klopt, dat er een typefout is. En dan waarschijnlijk in je wachtwoord. Zelf heb ik geen andere meldingen van jouw probleem gezien.
Wordt er misschien iets automatisch aangevuld?
Wordt er misschien iets automatisch aangevuld?
Moderator Joomlacommunity
Mede-organisator JoomlaDagen
ex Team Leader Official Joomla Social Media Team, ex-JUG-organisator & Joostock (RIP) mede-organisator
Eigen site: www.hierbenikthuis.nl
Discussie gesloten.
- Anja de Crom
-
- Gebruiker
-
- Nadat ik tien jaar actief was als webdesigner (de laatste zes jaar samen met Hilda Abbing in WebLab4
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
25 sep 2019 12:37 #19998
door Anja de Crom
Beantwoord door Anja de Crom in topic Inloggen in de backend lukt vaak niet.
Gebruik je een wachtwoordmanager of typ je met de hand je gebruikersnaam en wachtwoord?
Discussie gesloten.