Landingspagina via URL ipv iFrame

• Hans van der Meer
  • Administrator
  • Administrator
  • Weet soms dingen
Lees meer
23 okt 2019 04:45 #20156 door Hans van der Meer
Beantwoord door Hans van der Meer in topic Landingspagina via URL ipv iFrame
Een iframe zal altijd een hele pagina weergeven. Het is onmogelijk om een bewerking uit te voeren binnen een iframe.

Moderator Joomlacommunity
Mede-organisator JoomlaDagen
ex Team Leader Official Joomla Social Media Team, ex-JUG-organisator & Joostock (RIP) mede-organisator
Eigen site: www.hierbenikthuis.nl
Discussie gesloten.
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Lees meer
23 okt 2019 10:41 #20165 door
Beantwoord door in topic Landingspagina via URL ipv iFrame
Hoi Hans,
Ja, daarom is de iFrame niet te gebruiken en in plaats daar van dus de URL en dat krijg ik niet werkend.
Discussie gesloten.
  • Anja de Crom
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Nadat ik tien jaar actief was als webdesigner (de laatste zes jaar samen met Hilda Abbing in WebLab4
Lees meer
23 okt 2019 10:46 #20167 door Anja de Crom
Beantwoord door Anja de Crom in topic Landingspagina via URL ipv iFrame
En als je menu-item filmoverzicht een alias is van het menu-item film, onder Programma? Of was dat nou juist wat je niet wilt (ik ben enigszins confuus nu)?
Discussie gesloten.
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Lees meer
23 okt 2019 12:13 #20170 door
Ik stel de vraag even op een andere manier:

Via: Menu-Itemtype | Systemlinks |URL (Een externe of interne URL) heb ik menu TEST aangemaakt, Alias=google, Link = www.google.nl , en hoofditem = Menu-Item Root - zie bijgevoegd plaatje. Dus www.theaterdefranscheschool.nl/google zou dan een link zijn om naar google startpagina te gaan, toch? En dat werkt niet, dan volgt een 404.
De 'grap' is dat het wel werkt 'binnen' de site, bijvoorbeeld als deel van het TopMenu (zie www.theaterdefranscheschool.nl , TopMenu - TEST) deze springt dan keurig naar google.nl.

Via Menu-Itemtype | Wrapper is deze wel extern te gebruiken, maar dan krijg zie je de hele pagina en dat is natuurlijk niet de bedoeling, vandaar dat ik het op bovenstaande manier probeer.

Discussie gesloten.
  • Youll
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Lees meer
23 okt 2019 12:32 #20171 door Youll
Beantwoord door Youll in topic Landingspagina via URL ipv iFrame
Ja, dat is precies wat ik aangaf. Alias werkt niet met externe url. Zet je verschillende iframes in artikelen en koppel die aan je menu-items.
Discussie gesloten.
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Lees meer
23 okt 2019 13:00 #20172 door
Jammer. Ik vond dit niet terug in de engelse help-documentatie. Ik heb inmiddels contact gezocht met de ontwikkelaars van de Web-shop. Dank voor jullie hulp.
Discussie gesloten.
  • Anja de Crom
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Nadat ik tien jaar actief was als webdesigner (de laatste zes jaar samen met Hilda Abbing in WebLab4
Lees meer
23 okt 2019 13:31 #20173 door Anja de Crom
Eh... maar als je het in twee stappen doet, dus met gebruik van verwijzingsbeheer, dan werkte het toch wel (of ben ik nu nog steeds confuus)?
Discussie gesloten.
  • RVdwdb
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • -
Lees meer
23 okt 2019 13:34 #20174 door RVdwdb
Beantwoord door RVdwdb in topic Landingspagina via URL ipv iFrame
En als je
Code:
widgets?TwwAction=TicketshopSearch&TwwSearchFilter=film
(evt. met een / ervoor)
evt. met behulp van sourcerer (van Regular Labs) in een artikel zet werkt het dan niet.
Dan kun je gewoon het artikel "film" opnemen in je menu.
Discussie gesloten.
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Lees meer
23 okt 2019 13:48 #20176 door
Anja, ja die houdt ik even vast als (slimme) work-around - mocht de ontwikkelaar van de Web-shop ook geen oplossing hebben.
Discussie gesloten.
  • Anja de Crom
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Lees meer
23 okt 2019 13:57 #20178 door Anja de Crom
Die hierboven is ook wel interessant. Maar daarvoor moet je dus Sourcerer gebruiken.
Discussie gesloten.
Gemaakt door Kunena