Joomla ziet PPXT bestand niet: Uploaden

• Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
04 nov 2019 09:48 #20272 door
www.mayaan.nl hier wil ik een PPTX bestand uploaden. Echter hij ziet het bestand niet staan die ik op mijn bureaublad heb geplaatst. Als ik hetzelfde bestand converteer naar een PDF bestand dan ziet hij hem wel staan. Een andere gebruiker van deze website kan ze wel toevoegen maar ik niet. Van Joomla krijg ik ook geen foutmelding. Hoe kan dat opgelost worden?
Onderwerp is gesloten.
  • Martijn Maandag
  • Admin
  • Admin
  • www.reisverslagen.netVertaler van Joomla op crowdin.com/project/joomla-cms.Vertaler van document
Meer
04 nov 2019 10:40 #20273 door Martijn Maandag
Beantwoord door Martijn Maandag in topic Joomla ziet PPXT bestand niet: Uploaden
Inhoud - Media - Opties toevoegen achtervoegsel?

www.reisverslagen.net
Vertaler van Joomla op Crowdin .
Vertaler van documentatie en helpschermen via het volunteers.joomla.org/teams/community-translation-te
Onderwerp is gesloten.
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
13 nov 2019 11:59 #20323 door
Wanneer ik inlog met mijn laptop met een ander besturingssysteem (Linux, Ubuntu) dan ziet hij het bestand wel. Echter Microsoft Windows 7 niet.
Onderwerp is gesloten.
  • Martijn Maandag
  • Admin
  • Admin
  • www.reisverslagen.netVertaler van Joomla op crowdin.com/project/joomla-cms.Vertaler van document
Meer
13 nov 2019 12:13 #20326 door Martijn Maandag
Beantwoord door Martijn Maandag in topic Joomla ziet PPXT bestand niet: Uploaden
Dit heeft waarschijnlijk niets met Joomla te maken.
Zie je in de verkenner van Windows een pptx bestand wel?
Verborgen systeembestanden zichtbaar maken?
Ik op Windows10 kan ze gewoon zien.

www.reisverslagen.net
Vertaler van documentatie en helpschermen via het volunteers.joomla.org/teams/community-translation-te
Onderwerp is gesloten.
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
13 nov 2019 12:25 #20327 door
Het PowerPoint bestand is gewoon zichtbaar, als ik er met de Windows verkenner er naar toe ga. Echter als je kiest voor uploaden in hetzelfde mapje, dan niet.

Onderwerp is gesloten.
  • Martijn Maandag
  • Admin
  • Admin
Meer
13 nov 2019 12:33 #20328 door Martijn Maandag
Windows 7 is hopeloos verouderd. In januari stopt de ondersteuning zelfs volledig. Als anderen onder wat meer recentere operating-systemen het wel zien, denk ik dat je eens aan een alternatief moet gaan denken.

www.reisverslagen.net
Onderwerp is gesloten.
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
13 nov 2019 12:49 #20329 door
Inmiddels heb ik het opgelost. Als ik het bestand er naar toe sleep dan gaat het wel goed. Via de "upload" knopje niet, dan is het bestand spoorloos verdwenen. Dank voor het mee denken! Hoewel Windows 7 verouderd is werkt het verder prima. Ideaal. Een computer gekocht bij de kringloop voor 50 euro. In 2003 had ik een splinter nieuwe pc gekocht voor 700 euro met extra geheugen er in. De pret had niet lang geduurd want al snel was het geheugen alweer te weinig met al die updates, die ervoor zorgen dat je computer steeds trager wordt. Geld moet rollen natuurlijk.
Onderwerp is gesloten.
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
30 nov 2019 19:43 #20452 door
Ik kan het bestand er naar toe slepen, dan werkt het wel goed.
Onderwerp is gesloten.
Gemaakt door Kunena