Hoe default categorie 'Uncategorized' wijzigen?

• Wim
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Webwerk doe ik nu alleen nog maar voor vrienden.
Lees meer
12 nov 2019 12:41 #20315 door Wim
Hoe kan ik de default-categorie voor nieuwe artikelen wijzigen?
Als je niks doet, komt een nieuw artikel in de categorie Uncategorized. Is dit te wijzigen in een andere categorie?
Ik vraag dit voor een (tijdelijke) site voor een reünie, waarbij personen na registreren en inloggen zelf artikelen kunnen aanmaken. Wel zo handig dat ze dan niet per se een categorie hoeven te kiezen, maar dat dit standaard één bepaalde categorie is.
Discussie gesloten.
  • Martijn Maandag
  • Administrator
  • Administrator
  • www.reisverslagen.netVertaler van Joomla op crowdin.com/project/joomla-cms.Vertaler van document
Lees meer
12 nov 2019 13:20 #20316 door Martijn Maandag
Beantwoord door Martijn Maandag in topic Hoe default categorie 'Uncategorized' wijzigen?
Ik denk dat het niet kan, maar wat ik vaak doe is, via zoekmiddelen de juiste categorie selecteren en zo alle artikelen in deze categorie tonen. Als je nu op 'nieuw' klikt zal het nieuwe artikel ook in deze categorie worden aangemaakt.
Andere optie: Via een menu-item op de front-end aanmaken van een artikel. In het menu-item aangeven dat een nieuw artikel moet worden aangemaakt. Hierbij kun je aangeven wat de default categorie is.

www.reisverslagen.net
Vertaler van Joomla op Crowdin .
Vertaler van documentatie en helpschermen via het volunteers.joomla.org/teams/community-translation-te
Discussie gesloten.
  • Martijn Maandag
  • Administrator
  • Administrator
  • www.reisverslagen.netVertaler van Joomla op crowdin.com/project/joomla-cms.Vertaler van document
Lees meer
12 nov 2019 13:25 #20317 door Martijn Maandag
Beantwoord door Martijn Maandag in topic Hoe default categorie 'Uncategorized' wijzigen?
Nog even: Als het toch een nieuwe site is: Wat is er op tegen om de categorie een andere naam te geven en die te gebruiken?

www.reisverslagen.net
Vertaler van Joomla op Crowdin .
Vertaler van documentatie en helpschermen via het volunteers.joomla.org/teams/community-translation-te
Discussie gesloten.
  • Wim
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Webwerk doe ik nu alleen nog maar voor vrienden.
Lees meer
12 nov 2019 14:28 #20318 door Wim
Maar natuurlijk Martijn, dat is 'm, die aanpassing van de naam.
Weliswaar heb ik cat Uncategorized ook al in gebruik voor enkele stukkies, maar die kunnen dan wel naar een ander (nieuwe) cat.
(dit had ik natuurlijk zelf moeten bedenken, als m'n kop niet zo vol met verkoudheid zat... :( )
Discussie gesloten.
Gemaakt door Kunena