- Ontvangen bedankjes 0
Menu
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
06 dec 2019 17:48 #20482
door
Menu werd gestart door
Hallo beste mensen, ik ben er al een tijd mee bezig maar kom er niet uit. Mischien weet iemand wat ik verkeerd doe. Als ik naar mij website ga en ik open het menu Privacy dan zie ik 2 submenu's die daar niet thuishoren n.l Bouwvoorschrift en Jubileum. Als ik als geregistreerd inlog dan ziet alles er zo uit als het moet. De menu's Bouwvoorschrift en Jubileum staan dan ook op de juiste plaatst n.l. onder het menu Ledeninfo - reglementen. Wie kan mij helpen. Correctie: bij inloggen staat het submenu Jubileum onder menu Weetjes
Discussie gesloten.
- Patrick
-
- Gebruiker
-
- Joomla Enthousiasteling
Minder
Lees meer
- Berichten: 20
- Ontvangen bedankjes 1
- Leen
-
- Gebruiker
-
- hobbie
Minder
Lees meer
- Berichten: 52
- Ontvangen bedankjes 0