Na inloggen op admin alle opties weg.
- Rondeb
-
- Gebruiker
-
- Joomla
Minder
Lees meer
10 jan 2020 15:29 #20691
door Rondeb
Beantwoord door Rondeb in topic Na inloggen op admin alle opties weg.
Discussie gesloten.
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
10 jan 2020 15:34 #20692
door
Beantwoord door in topic Na inloggen op admin alle opties weg.
Dank, gegevens verzonden!
Discussie gesloten.
10 jan 2020 15:41 #20693
door Rondeb
Beantwoord door Rondeb in topic Na inloggen op admin alle opties weg.
En ik heb gereageerd.
Je site draait nog op Joomla 3.9.6 dus update is wel belangrijk misschien dat het probleem dan opgelost is.
Groeten Ron
Je site draait nog op Joomla 3.9.6 dus update is wel belangrijk misschien dat het probleem dan opgelost is.
Groeten Ron
Discussie gesloten.
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
10 jan 2020 15:44 #20694
door
Beantwoord door in topic Na inloggen op admin alle opties weg.
Okee, probleem is alleen dat ik niet bij de upgrade menu kan komen, of kan ik dit anders doen?
Discussie gesloten.
11 jan 2020 11:46 #20696
door Rondeb
Beantwoord door Rondeb in topic Na inloggen op admin alle opties weg.
Hallo,
ik weet waar het probleem in zit en hoe het op te lossen is.
Op onderstaande afbeelding zie je toegangsniveaus deze zijn niet toegewezen bij jou om een of andere reden is dit veranderd probeer dat te achterhalen.
En het moet er zo uitzien.
Om dit op te lossen moet je inloggen in je database.
Dan ga je naar xxx_modules en zoek je de volgende regels op Admin Menu, Title en Toolbar.
Deze open je en je veranderd acces (level) die verander je in 1 dit is publiek dit doe je dus bij alle 3 regels.
Nu kun je weer inloggen in je site en alles is weer zichtbaar.
Dan ga je naar www.jesite.nl/administrator/index.php?op...om_users&view=levels
En dan klik je op niveaunaam en pas je alles aan zoals in afbeelding 2 hier boven.
Nu staat alles weer goed en moet het dus weer werken!
Groeten Ron
ik weet waar het probleem in zit en hoe het op te lossen is.
Op onderstaande afbeelding zie je toegangsniveaus deze zijn niet toegewezen bij jou om een of andere reden is dit veranderd probeer dat te achterhalen.
En het moet er zo uitzien.
Om dit op te lossen moet je inloggen in je database.
Dan ga je naar xxx_modules en zoek je de volgende regels op Admin Menu, Title en Toolbar.
Deze open je en je veranderd acces (level) die verander je in 1 dit is publiek dit doe je dus bij alle 3 regels.
Nu kun je weer inloggen in je site en alles is weer zichtbaar.
Dan ga je naar www.jesite.nl/administrator/index.php?op...om_users&view=levels
En dan klik je op niveaunaam en pas je alles aan zoals in afbeelding 2 hier boven.
Nu staat alles weer goed en moet het dus weer werken!
Groeten Ron
Discussie gesloten.
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
11 jan 2020 17:34 #20699
door
Beantwoord door in topic Na inloggen op admin alle opties weg.
Hoi Ron, bedankt voor de hul. Ik ben inmiddels zo ver dat ik kan in loggen op de database. Ik weet alleen niet waar ik dit lkan vinden; "Dan ga je naar xxx_modules en zoek je de volgende regels op Admin Menu, Title en Toolbar." Ik zie of begrijp niet waar ik die kan aanpassen. Niet zo bekend met databases, maar waar staat xxx_modules?
Discussie gesloten.
11 jan 2020 17:57 #20700
door Rondeb
Beantwoord door Rondeb in topic Na inloggen op admin alle opties weg.
Ik heb je een mail gestuurd!
Groeten Ron
Groeten Ron
Discussie gesloten.
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
11 jan 2020 18:05 #20701
door
Beantwoord door in topic Na inloggen op admin alle opties weg.
Bedankt Ron. Alleen de email is nog niet ontvangen? Welk adres had je hem gezonden? Anders misschien even naar sturen? Mogelijk dat er iets mis is gegaan. Alvast dank!
Discussie gesloten.
11 jan 2020 18:15 #20702
door Rondeb
Nogmaals verstuurd naar bovenstaande mail adres.
Je kan het beste je mailadres nu weer weghalen i.v.b met spam en zo dit doe je op button bewerken te klikken van het bericht.
Groeten Ron
Beantwoord door Rondeb in topic Na inloggen op admin alle opties weg.
Bedankt Ron. Alleen de email is nog niet ontvangen? Welk adres had je hem gezonden? Anders misschien even naar ***** sturen? Mogelijk dat er iets mis is gegaan. Alvast dank!
Nogmaals verstuurd naar bovenstaande mail adres.
Je kan het beste je mailadres nu weer weghalen i.v.b met spam en zo dit doe je op button bewerken te klikken van het bericht.
Groeten Ron
Discussie gesloten.
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
11 jan 2020 18:55 #20703
door
Beantwoord door in topic Na inloggen op admin alle opties weg.
Nieuw id gezonden, hoop dat het lukt...
Discussie gesloten.