Waar de content?

• Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
13 jan 2020 15:37 #20709 door
Waar de content? werd gestart door
Hallo.

Ik heb een vraag. Als ik op een menu-item klik, dan komt de content ergens halverwege de website.
Ik wil eigenlijk dat de content centraal op de website komt. Dus in het gehele witte vierkant onder
de slider. Hoe krijg ik dat voor elkaar? Hoe bepaal ik waar de content verschijnt?
www.nitta.nl
Onderwerp is gesloten.
  • Rondeb
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Joomla
Meer
13 jan 2020 16:39 #20710 door Rondeb
Beantwoord door Rondeb in topic Waar de content?
Hallo,

ik ga ervan uit dat je de content wel onder het menu wil houden? Want je zegt dat je hem onder de slider wil hebben.
Probeer onderstaande module als het een module is te verplaatsen naar onder dan komt de content al wat omhoog.

Groeten Ron
Bijlagen:
Onderwerp is gesloten.
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
20 jan 2020 15:59 #20729 door
Beantwoord door in topic Waar de content?
Bedankt. Maar dit is niet wat ik zoek. Ik wil niet dat het ergens tussen komt, maar zodra je de menu knop aanklikt, dat
de content gecentreerd wordt weergegeven. Dus in `t hele witte middenvlak. De bestaande blokken van de homepage moeten dan wijken. Hoe doe ik dit?
Onderwerp is gesloten.
  • Rondeb
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Joomla
Meer
20 jan 2020 16:35 #20731 door Rondeb
Beantwoord door Rondeb in topic Waar de content?
De bestaande blokken kun je toch allemaal naar beneden plaatsten.
Je krijgt dus eerst de content gecentreerd en dan de bestaande blokken er onder.

Groeten Ron :)
Onderwerp is gesloten.
  • Wim Houtman
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Ik maak, onderhoud en optimaliseer met heel veel plezier Joomla websites voor iedereen onder de naam
Meer
20 jan 2020 17:13 #20732 door Wim Houtman
Beantwoord door Wim Houtman in topic Waar de content?
De inhoud (van bv news) komt nu in frontpagecontainer2 op position4 terecht met een span6 formaat (de helft dus) . Die andere ernaast is frontpagecontainer2 op position5. In het midden uitlijnen gaat dus niet werken tenzij je position5 ergens anders plaatst en position4 een span12 krijgt. Maar waarschijnlijk wil je frontpagecontainer2 op de positie krijgen waar nu frontpagecontainer1 staat. Dan komt het direct onder het menu. Ik weet niet hoe die template bewerkt moet worden in het joomla cms. Toch denk ik dat je hier wat aan hebt. Er zijn ongetwijfeld nog meer mogelijkheden, want wat nu op frontpagecontainer1 staat heeft ook een reden waarover na is gedacht neem ik aan. Zodra (bv) news wordt aangeklikt moet de opdracht worden gegeven om alles wat op frontpagecontainer1 staat te verbergen. Er zijn m.a.w. vele wegen zijn die het zelfde resultaat zullen hebben. Maar het heeft dus te maken met a) frontpagecontainer - b) position - en c) span breedte. Die laatste past zich misschien vanzelf aan (ligt aan de template).
Onderwerp is gesloten.
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
03 feb 2020 10:46 #20786 door
Wim, bedankt! Hoe krijg ik nu de inhoud/content in een andere module? Bijv. Pos.1?
Onderwerp is gesloten.
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
03 feb 2020 11:01 #20787 door

De bestaande blokken kun je toch allemaal naar beneden plaatsten.
Je krijgt dus eerst de content gecentreerd en dan de bestaande blokken er onder.

Groeten Ron :)

Hoe verplaats ik dit naar beneden?
Onderwerp is gesloten.
  • Patrick
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Joomla Enthousiasteling
Meer
03 feb 2020 20:27 #20789 door Patrick
Beantwoord door Patrick in topic Waar de content?
Kijk een naar artikel anywhere van regular labs om de content in een module te zetten, die je weer aanwijst aan een modulepositie.
Onderwerp is gesloten.
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
06 feb 2020 09:09 #20797 door
Hoe kun je zonder deze extensie bepalen waar de menu-content wordt weergegeven? Dat is mij altijd onduidelijk geweest.
Onderwerp is gesloten.
  • Leen
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • hobbie
Meer
06 feb 2020 09:51 #20798 door Leen
Beantwoord door Leen in topic Waar de content?
Welke Template gebruik je waar gekocht ?
normaal bv in een helix ulimate kan je dat in de template zelf bouwen hier voorbeeld uitleg

lvda
Onderwerp is gesloten.
Gemaakt door Kunena