- Ontvangen bedankjes 0
Template override: deel van de content alleen voor geregistreerde gebruikers
- Anja de Crom
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
- Nadat ik tien jaar actief was als webdesigner (de laatste zes jaar samen met Hilda Abbing in WebLab4
Minder
Lees meer
04 feb 2020 15:08 #20790
door Anja de Crom
Template override: deel van de content alleen voor geregistreerde gebruikers werd gestart door Anja de Crom
Een van onze klanten wil in RSEvents Pro een deel van de event-informatie alleen tonen aan ingelogde geregistreerde gebruikers.
Ik ga dus een template override maken waarin die informatie met een stukje PHP-code verborgen wordt voor de rest, of juist getoond voor ingelogde gebruikers. En ik zoek me suf, maar ik kan nou net even dat magische stukje code niet vinden.
Iemand een idee?
Ik ga dus een template override maken waarin die informatie met een stukje PHP-code verborgen wordt voor de rest, of juist getoond voor ingelogde gebruikers. En ik zoek me suf, maar ik kan nou net even dat magische stukje code niet vinden.
Iemand een idee?
Discussie gesloten.
- Patrick
-
- Gebruiker
-
- Joomla Enthousiasteling
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 1
04 feb 2020 16:44 #20791
door Patrick
Beantwoord door Patrick in topic Template override: deel van de content alleen voor geregistreerde gebruikers
Hey Anja,
Ik kwam onderstaand tegen:
Ik kwam onderstaand tegen:
Code:
<div class="view">
<?php if(JFactory::getUser()->id) : ?>
<div class="logout">
//visible to all registered users
</div>
<?php endif; ?>
<?php if(JFactory::getUser()->id && array_intersect(array('7','8'),JFactory::getUser()->getAuthorisedGroups())) : ?>
<div class="only-visible-to-admin-or-specials">
<a id="do-something">
<?php echo JText::_('DO_SOMETHING'); ?>
</a>
//only visible to admin and special group
</div>
<?php endif; ?>
</div>
Discussie gesloten.
- Anja de Crom
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
- Nadat ik tien jaar actief was als webdesigner (de laatste zes jaar samen met Hilda Abbing in WebLab4
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
05 feb 2020 15:42 #20792
door Anja de Crom
Beantwoord door Anja de Crom in topic Template override: deel van de content alleen voor geregistreerde gebruikers
Top Patrick! Het eerste stukje was 'm. En voor de netheid heb ik er ook nog een extra zinnetje bij gezet voor niet-ingelogde gebruikers. Dank!
Discussie gesloten.